پیام استاندار اردبیل به مناسبت روز روستا و عشایر

۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۱:۰۳
کد خبر: ۱۲۴۳۳۸۲
پیام استاندار اردبیل به مناسبت روز روستا و عشایر
استاندار اردبیل با صدور پیامی به مناسبت روز روستا و عشایر از زحمات و خدمات موثر و ارزشمند روستاییان عزیز و عشایر غیور استان سپاسگزاری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل به مناسبت روز روستا و عشایر پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: 
روستا‌ها و مناطق عشایری به عنوان کانون‌های تولید، در تامین امنیت غذایی و کمک به توسعه اقتصادی کشور، نقش بسزایی دارند و در این بین، افزایش مشارکت‌های روستاییان و عشایر در امور مرتبط با زندگی آنان و بهره‌گیری از توانمندی‌های بالقوه شورا‌های اسلامی محلی و دهیاران از اصول اساسی و ضروریات دست‌یابی به موفقیت‌های چشمگیر در عمران و آبادانی روستا‌ها و بالا بردن بهره‌وری در تولید عشایر به شمار می‌روند.

اینک در آستانه ۱۵ مهر، «روز روستا و عشایر»، اینجانب فرارسیدن این مناسبت ملی را که امسال با سالروز شهادت ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مقارن گردیده گرامی می‌دارم و از زحمات و خدمات موثر و ارزشمند روستاییان عزیز و عشایر غیور استان، صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.

همچنین با مد نظر قرار دادن ظرفیت‌های مهم کشاورزی، دامداری، صنایع دستی، گردشگری و... نهفته در روستا‌ها و مناطق عشایری‌مان از کلیه فرمانداران استان می‌خواهم با همت مضاعف و کار مضاعف مورد نظر رهبر معظم انقلاب و ضمن هماهنگی‌های حداکثری با کلیه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و حوزه‌های ستادی مرتبط در استانداری، به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام نمایند تا ان‌شاءالله شاهد تحقق تحولات بنیادین در زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی و نهایتاً توسعه پایدار مناطق مزبور باشیم.

 

نظر شما