مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل؛

در حوزه آموزش و پرورش ورزش یک امر استراتژیک می باشد

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۲:۴۲
کد خبر: ۱۲۴۵۲۵۷
در حوزه آموزش و پرورش ورزش یک امر استراتژیک می باشد
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، گفت: در حوزه آموزش و پرورش ورزش یک امر استراتژیک می باشد بگونه ای که حتی در دوران کرونا نیز از طریق فضای مجازی و تولید محتوا ورزش در حوزه های مختلف تداوم پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،احمد ناصری در جلسه مجمع عمومی سالانه هیات های ورزش دانش آموزی استان اردبیل، با تقدیر از روسای هیات های ورزش دانش آموزی، نتایج درخشان در حوزه تربیت بدنی حتی در دوران کرونا را مرهون زحمات آنان دانست.

ناصری در ادامه به فعالیت های حوزه معاونت تربیت بدنی استان اشاره کرد و اظهار داشت: طرح کوچ یکی از پروژه های مهمی بود که در استان اردبیل با ارزیابی دومرحه ای قد و وزن دانش آموزان انجام شد و نتایج خوبی را در بر داشت.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش در راستای تقویت ورزش در استان، خاطر نشان ساخت: سرمایه گذاری خوبی در خصوص بهسازی، تعمیر و افتتاح فضاهای ورزشی انجام شده بطوریکه در چند سال اخیر 17 سالن ورزشی نیمه تمام به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش همکاری خوب با آموزش و پرورش با اداره کل ورزش و جوانان استان را یاداوری کرد و تصریح نمود: این همکاری که منجر به استفاده از تمامی ظرفیت های ورزشی استان شده است، در راستای تحقق ساحت " زیستی و بدنی " سند تحول بنیادین انجام می شود.

احمد ناصری همچنین با بیان اینکه آموزش حضوری دانش آموزان از آبان ماه محقق خواهد شد، گفت: بدون شک تداوم امر تربیت بدنی باعث پویایی و نشاط در مدارس خواهد شد.

تاکنون 67 هزار نفر از دانش آموزان 12 تا 18 سال واکسن کرونا را دریافت کرده اند

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل نیز در این جلسه از زحمات روسای هیات های ورزش دانش آموزی استان تشکر کرد و گفت: در سایه زحمات شما، انجام رشته های مختلف ورزشی در ایام کرونا در فضای مجازی تداوم داشت، بطوریکه موفق شدیم در تیم ملی شطرنج و دومیدانی نمایندگانی از استانی اردبیل داشته باشیم که این افتخار بزرگی است.

منصور صاحب همچنین استفاده از ظرفیت های استان ها در انتخاب و انتصاب روسای انجمن های ورزشی کشور را خواستار شد و تصریح کرد: بدون شک استان اردبیل در تمامی رشته های ورزشی حرفی برای گفتن دارد و این توانایی بر کسی پوشیده نیست بنابراین نباید ظرفیت های نیروی انسانی این استان نادیده گرفته شود.

صاحب در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه از هر ظرفیتی برای حضور ایمن و سلامت دانش آموزان در مدارس استفاده خواهیم کرد، گفت: تا کنون موفق شده ایم 57 درصد از دانش آموزان 12 تا 18 سال استان را تحت پوشش واکسن کرونا قرار دهیم، که امیدواریم این تعداد تا شروع مدارس در آبانماه افزایش پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در 4 سال اخیر سرانه فضاهای آموزشی در استان از 12 به 26.81 افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: با تغییر کاربری فضاهای بلااستفاده مدارس و با جذب اعتبار و توزیع در بین مدارس سعی داریم این میزان را افزایش دهیم که بدون شک به پویایی، تحرک و فقر زدایی حرکتی در استان کمک خواهد کرد.

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز