معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

در وضعیت کرونایی آموزش هیچ وقت تعطیل نشد / استقبال دانش آموزان ابتدایی ازجشنواره شوق مهارت

۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۰۰:۳۴:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۶۴۵۷
در وضعیت کرونایی آموزش هیچ وقت تعطیل نشد / استقبال دانش آموزان  ابتدایی ازجشنواره شوق مهارت
رضوان حکیم زاده گفت: با توجه به اینکه سال گذشته همه کشورها در شرایط و وضعیت بد بیماری کرونا قرار داشتند در کشور ما آموزش هیچ وقت تعطیل نشد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ حکیم زاده  در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی لرستان با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز سومین جشنواره شوق مهارت در لرستان ، ظهارکرد: استقبال فرزندان ایران زمین از این جشنواره نشان دهنده این است که بحث تحول گرایی که چندسال اخیر در آموزش مقطع ابتدایی در حال انجام است موفقیت آمیز بوده است.

او با بیان این که ما در این جشنواره به دنبال  مهارت آموزی و آموزش چند بعدی به دانش آموزان هستیم،افزود :این جشنواره در سه محور مهارت‌های پایه شامل خوانداری و نوشتاری، مهارت‌های هنری و مهارت‌های علمی برگزارشد  که با استقبال دانش آموزان  ابتدایی سراسر کشور، بیش از 3600 اثر به دبیرخانه این جشنواره  رسید که هم از لحاظ کمی و کیفی قابل تامل و تقدیر است .

حکیم زاده با اشاره  به نحوه آموزش در وضعیت کرونا ،تصریح کرد:  با توجه به اینکه سال گذشته همه کشورها در شرایط و وضعیت بد  بیماری کرونا  قرار داشتند در کشور ما آموزش هیچ وقت تعطیل نشد و دانش آموزان  به طرق  مختلف چه ازبستر شبکه شاد و فضای مجازی و چه از طریق صدا و سیما از آموزش ها بهره مند شدند  که البته هیچ چیز جای آموزش حضوری مخصوصا در مقطع ابتدایی نخواهد شد و ابراز امیدواری کرد با توجه به واکسیناسیون گسترده در کشور هر چه زودتر آموزش ها در همه مدارس به صورت حضوری برگزار شود.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش   از خانواده ها خواست که  از فرزندان خود انتظار آموزش حافظه محوری و تک بعدی را نداشته باشند وآنان را وادار به حضور در کلاس های همچون  چرتکه و یوسی مس نکنند که این خود آسیب ها و معایبی جبران ناپذیر دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز