در نشستی مطرح شد؛

مدال آوران فردیسی تقدیر می شوند/ضرورت هم افزایی اداره ورزش وجوانان ومدیریت شهری

۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۶۶۶۵
مدال آوران فردیسی تقدیر می شوند/ضرورت هم افزایی اداره ورزش وجوانان ومدیریت شهری
رییس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس گفت: تجلیل از قهرمانان و مدال آوران این شهر چند سالی است با وقفه روبرو شده و پیگیری برگزاری آن در سال جاری هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، علی اصغر سلیمانی صبح امروز پنج شنبه در دیدار معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان البرز اظهار کرد: تکریم و تقدیر از تلاش قهرمانان ورزشی یک مسئولیت مهم برای مسئولان است و مدیریت شهری فردیس اهمیتی ویژه برای آن قائل است.

وی افزود: فردیس ظرفیت های کم نظیری در حوزه ورزش دارد وقهرمانان بیشماری در سطوح آسیایی وجهانی دارد لذا به جدیت پیگیر تجلیل ازمدال آوران و قهرمانان ورزشی فردیس هستیم.

سلیمانی تصریح کرد: برای این منظور اعتباری نیم میلیارد تومانی از سوی شورای شهر فردیس مصوب شده و در تلاشیم این مراسم را در آینده نزدیک برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: برقراری حق الزحمه برای مربیان ایستگاه های 16 گانه ورزش همگانی نیز دیگر اقدامی است که پیگیر آن هستیم و امیدوارم اجرایی شود.

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان البرز نیز در این دیدار با تاکید براینکه باید فعالیت های موازی را کاهش داده و به سمت هم افزایی بیشتر برویم گفت: ورزش وجوانان علاقمند به تعامل بیشتر با مدیریت شهری فردیس است.

کیهان گلستانی افزود: در موضوع ورزش بانوان و تمرینات تیم های لیگی این انتظار را داریم تا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فردیس همراه ما باشد وبرخی از ظرفیت های موجود خود را به این امر اتصاص دهد.

گفتنی است در این نشست سعید کولیوند رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان فردیس، حمیدرضا رضایی رییس هیئت انجمن های ورزشی استان البرز به همراه نایب رییس ،دبیر و برخی مسئولان کمیته های این هیئت  نیز حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز