نایب رئیس اتاق بازرگانی البرز مطرح کرد:

۳ منطقه البرز می تواند مقصد گردشگران شود/ وزارت میراث فرهنگی حامی بخش خصوصی باشد

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۰۸:۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۲۵۴۱۳۶
۳ منطقه البرز می تواند مقصد گردشگران شود/ وزارت میراث فرهنگی حامی بخش خصوصی باشد
نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز با بیان اینکه جاده “چالوس – کرج” ، “برغان” و “طالقان” می تواند مقصد گردشگران باشد گفت: گسترش واکسیناسیون و روند کاهشی شیوع ویروس کرونا بستر ساز توسعه تدریجی گردشگری و حضور گردشگران خارجی در استان البرز و کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، یدالله مالمیر اظهار کرد: ضروری است با برنامه های حمایتی از تولید کنندگان صنایع دستی ، این قشر را که به لحاظ شیوع کرونا برای تامین معیشت خانواده هایشان با کوهی از مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند یاری دهیم.

وی از آمادگی کامل بخش خصوصی و فعالان دو حوزه صنایع دستی و گردشگری در جهت تقویت و توسعه این حوزه ها در استان خبر داد و به اداره کل میراث فرهنگی استان توصیه کرد برای تحقق این مهم وارد صحنه شود.

مالمیر گفت: بخش خصوصی استان برای سرمایه گذاری های کلان در بحث گردشگری نیازمند حمایت اداره کل میراث فرهنگی استان و برخورداری از مشوق‌ های انگیزشی می باشند.

وی تصریح کرد: در صورتی که وزارت میراث فرهنگی  تسهیلات لازم را جهت صدور مجوزها فراهم نماید، بخش خصوصی البرز با تمام توان برای سرمایه گذاری جهت تقویت و توسعه گردشگری وارد صحنه خواهد شد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز از  سه جاده  “چالوس – کرج” ،  “برغان”  و “طالقان” به عنوان مهم‌ترین مناطق البرز برای تبدیل به مقصد گردشگران  نام برد.

مالمیر گفت: در صورت حمایت وزارت میراث فرهنگی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در این محورهای دیدنی و جذاب ، بستر  برای توسعه گردشگری استان فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: علی رغم توانایی جاده های اشاره شده  برای تبدیل به مقصد انبوه گردشگران، هم اکنون این جاده ها تنها مقصد برخی مسافران در روزهای تعطیل برای صرف غذا و حضور در واحدهای پذیرایی بین راهی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز