رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل:

اعتبارات اردبیل در مسیر رشد اقتصادی و اشتغال هزینه خواهد شد

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۰:۱۴
کد خبر: ۱۲۵۴۲۷۵
اعتبارات اردبیل در مسیر رشد اقتصادی و اشتغال هزینه خواهد شد
شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: اعتبارات سال آینده در مسیر رشد اقتصادی، اشتغال و پروژه‌های باارزش افزوده بیشتر هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، داود شایقی گفت: سازمان برنامه و بودجه در فصل جدید فعالیت ها و برنامه ریزی های خود تلاش می کند تا برای سال آینده لایحه بودجه عملیاتی را تهیه و تدوین کند تا بیشتر پروژه ها با رویکرد رشد اقتصادی، ارزش افزوده بیشتر، درآمدزایی و اشتغال مردم به سرانجام برسد.

وی سرانه درآمدی مردم استان اردبیل را ۶۷ درصد سرانه درآمدی میانگین کشوری توصیف و خاطرنشان کرد: باید تورم مهار و با کنترل نقدینگی، معیشت مردم بهبود یافته و وضعیت مطلوبی را در نظام اقتصادی کشور شاهد باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل در ادامه گفت: این استان در رشد اقتصادی و تولید ناخالص براساس آمارهای ارائه شده در سال های اخیر حرکت روبه جلویی داشته و باید این توانمندی ها تقویت شود.

شایقی اهمیت آمار و اطلاعات دقیق را در فرآیند برنامه ریزی و نظام اجرایی یادآور شد و بیان کرد: برپایه آمار و اطلاعات دقیق همه ساله گزارش های حوزه بودجه ریزی و برنامه ریزی به صورت دقیق ارائه شده و این امر بدون حواشی و دیدگاه های سیاسی بوده است.

وی افزود: آمار و اطلاعات دقیق نه تنها فعالیت های ما را منسجم کرده بلکه جلوی انحرافات احتمالی را در مسیر توسعه استان گرفته است و مدیران و معاونان، کارشناسان و روسای گروه ها در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل همدل و هماهنگ کارها را به پیش برده اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل با تجلیل از زحمات یک سال گذشته مجموعه آمار، اطلاعات و حوزه برنامه ریزی تصریح کرد: طرح های خوبی در این حوزه به انجام رسیده که نتایج آن در اختیار دستگاه ها و سازمان های مختلف با برنامه ریزی درست و شایسته قرار گرفته است.

 

نظر شما