جمال پیله ور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل خبر داد

۱۵ هزارو ۹۴۴ ورزشکار ساماندهی شده در قالب ۴۶ هیات ورزشی فعال در شهرستان اردبیل فعالیت می کنند

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۰:۲۹:۴۳
کد خبر: ۱۲۵۹۱۰۴
۱۵ هزارو ۹۴۴ ورزشکار ساماندهی شده در قالب ۴۶ هیات ورزشی فعال در شهرستان اردبیل فعالیت می کنند
جمال پیله ور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در دیدار با بهروز اسکندرپور عضو شورای شهر اردبیل و مسئول کمیسیون پیگیری و نظارت، 15 هزارو 944 ورزشکار ساماندهی شده در قالب 46 هیات ورزشی فعال در شهرستان اردبیل قعالیت می کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، بهروز اسکندرپور عضو شورای شهر اردبیل و مسئول کمیسیون پیگیری و نظارت با کارکنان ورزش و جوانان دیدار و نشست صمیمی برگزار کرد.
 جمال پیله ور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل در این دیدار ضمن اشاره به 15 هزارو 944 ورزشکار ساماندهی شده در قالب 46 هیات ورزشی فعال و248 باشگاه ورزشی در این شهرستان از کمبود تجهیزات و امکانات ورزشی برای این تعداد ورزشکار خصوصا بانوان سخن گفت .
در ادامه بهروز اسکندرپور ورزش را یکی از اساسی ترین و پایه ای ترین راهکار های حل مسائل و معضلات اجتماعی دانست که حمایت از آن یک وظیفه است بطوریکه توسعه و گسترش ورزش خصوصا در بخش بانوان موجب افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه شده و سلامت جامعه و تربیت نسلی پویا و سالم را تضمین می کند.
وی افزود: باید بپذیریم نشاط اجتماعی جامعه در گرو توجه به ورزش در همه گروه ها به ویژه بانوان است و با این کار می توان به ارتقای سلامت این قشر که مربیان فرزندان آینده هستند نیز کمک می گردد.
وی در پایان ضمن تقدیر از نگاه ارزشمند رییس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل به توسعه و گسترش ورزش به توجه اصولی به این مقوله مهم ابراز امیدواری کرده وجهت استفاده از ظرفیت های پارک ها و اماکن تفریحی تحت پوشش شورای شهر در راستای برگزاری برنامه های ورزشی، تفریحی، فرهنگی قول مساعد داد.
وی همچنین خواستار برگزاری نشست صمیمی با ورزشکاران خصوصا بانوان این شهرستان با اعضای شورای شهر جهت گفتگو و تبادل نظر در آینده نزدیک شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز