تجهیزات ژیمناستیک به آذربایجان غربی ارسال می‌شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۲:۴۲:۴۵
کد خبر: ۱۲۵۹۵۷۰
رئیس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: با رایزنی انجام شده مقرر شد تجهیزات ژیمناستیک به ارزش بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون تومان توسط فدراسیون به استان ارسال شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، نادر مدنی گفت: روز گذشته به همراه کیومرث پورایراندوست مدیرکل  ورزش و جوانان استان در فدراسیون ژیمناستیک حضور و بعد از گفت و گو با زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون و  سلیمانی و اسماعیل آقایی نمایندگان فدراسیون، طی تعامل و رایزنی صورت گرفته مقرر شد تجهیزات ژیمناستیک به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به استان ارسال شود.

وی گفت: همچنین در این خصوص تلاش خواهدشد بخش دیگری از تجهیزات نیز برای کمک به هیات ژیمناستیک استان در آینده به عنوان محموله دیگری ارسال شود.

رئیس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی ادامه داد: بر این اساس طی تعاملات و رایزنی فدراسیون و نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی قرار شد برای بازسازی سالن ژیمناستیک ارومیه همکاری و برای تامین اعتبار کمک شود.

مدنی افزود: بدلیل آتش سوزی سالن ژیمناستیک ارومیه، اداره کل ورزش و جوانان نیز سالن شقایق را در اختیار هیات ژیمناستیک قرار خواهدداد تا تمرینات ژیمناست کاران در این سالن انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز