از ابتدای امسال تاکنون رقم خورد؛

ثبت بیش از ۹۶۷ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در البرز

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۲:۲۱:۰۸
کد خبر: ۱۲۶۰۸۸۱
ثبت بیش از ۹۶۷ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ در البرز
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 967 هزار و 514 تماس با سامانه 141 برقرار شده، گفت: از این تعداد، 195 هزار و 959 تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عادل منصورکیائی، با اشاره به فعالیت سامانه 141 در استان اظهار کرد: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است و کاربران جاده‌ای‌ می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها بهره‌مند شوند.

وی افزود: پیش از این سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ در تهران متمرکز بود اما به منظور کاهش حجم صف انتظار تماس گیرندگان، تسلط بیشتر اپراتورهای استانی از اطلاعات راه‌های حوزه استحفاظی، تمرکززدایی و امکان پاسخگویی توسط سایر استان‌های معین، اطلاع یابی مستقیم مدیران کل استان‌ها از مشکلات و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری، افزایش دقت در اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی وقایع این سامانه به استان‌ها واگذار شده است.

این مسئول با تاکید براینکه شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کارکردن بوده است و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است، گفت: از زمان واگذاری این سامانه به البرز، روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، رضایت خاطر مردم را فراهم و به ارتقای ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان کمک شایانی کرده است.

منصورکیائی در ادامه با اشاره به تعداد تماس‌های دریافت شده در سامانه 141، گفت: البرز رتبه سوم تعداد تماس‌های مردمی با سامانه 141 را در کشور دارد و از ابتدای سال تاکنون 967 هزار و 514 تماس با سامانه مدیریت راه‌های استان برقرار شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری البرز، تصریح کرد: طی این مدت 195 هزار و 959 تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده و میانگین پاسخگویی به تماس‌های مردمی و کاربران جاده‌ای روزانه 827 تماس بوده است.

وی اضافه کرد: این آمار نشان می‌دهد کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های البرز در هر ساعت پاسخگوی 34 تماس مردمی بوده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز