فرمانده قرارگاه کرونا ایلام:

واکسیناسیون دانش آموزان بعنوان یک مطالبه عمومی نهادینه شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۰۹:۴۲:۲۴
کد خبر: ۱۲۶۱۲۳۵
واکسیناسیون دانش آموزان بعنوان یک مطالبه عمومی نهادینه شود
معاون اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانش آموزان بعنوان یک مطالبه عمومی نهادینه شود، گفت: بازگشایی مساجد با اجرای محدودیت های هوشمند امکان‌پذیر است و بازگشایی مدارس نظام آموزشی ما را پویا می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام،  جهانگیر رستمزاد در نشست ستاد استانی کرونا که با ریاست معاون سیاسی برگزار شد، با انتقاد از برگزاری مراسمات عزا در محدوده کوچک منازل،افزود: باید تلاش کرد با اجرای محدودیت های هوشمند و مدیریت تجمعات، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک زمینه بازگشایی مساجد و گردهمایی های مذهبی با رعایت نکات بهداشتی در جامعه فراهم آید.

وی برافزایش میزان واکسیناسیون  تاکید کرد و از رسانه ها خواست زدن واکسن دانش آموزان را بعنوان یک مطالبه عمومی اولیا مطرح و با تولید محتوا زمینه های فرهنگی انجام کار را در مدارس فراهم کنند.

معاون اقتصادی استاندار و فرمانده قرارگاه کرونا بر رعایت پروتکل ها در محیط مدارس و انجام اقدامات لازم در راستای ایمن سازی جامعه تاکید و تصریح کرد: بازگشایی مدارس و دانشگاهها یک ضرورت اساسی است که نطام آموزشی ما را پویا و کارآمد می کند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام به برگزاری مراسمات چند روز اخیر و روزهای آینده اشاره و خاطرنشان کرد:قانونمندی های رفتاری ابلاغ و در جاهایی نیز تذکرات لازم مبنی بر دایر نمودن ایستگاه تب سنجی، ایجاد فاصله گذاری اجتماعی، توزیع و زدن ماسک و سایر شیوه نامه های اجرایی داده شده است.

رستمزاد با تقدیر از اقدامات موثر کارگروه رسانه ای استان و تشکر از رسانه ها بخاطر دغدغه ها، حمایت ها، تولید محتواها، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم، افزود: رسانه بعنوان بخش جدایی ناپذیر مدیریت مسائل خرد و کلان جامعه، همواره نقش موثری در اتخاذ رویکردها و حل مسائل مختلف دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز