معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

ایستادگی مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا قابل تقدیر است

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۲۳:۳۳:۲۵
کد خبر: ۱۲۶۴۳۰۱
ایستادگی مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا قابل تقدیر است
محمود ثمینی گفت: واردات واکسن و تولید واکسن و تزریق عمومی واکسن نشان از مسئولیت پذیری و تعهد پذیری مسئولین نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛  ثمینی  در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، اظهارکرد:برای مدافعان سلامت در هفته بسیج آرزوی موفقیت دارم چرا که مدافعان سلامت طی مبارزه چندین ماهه با  ویروس منحوس  کرونا ایستادگی کردند و این ایستادگی بسیار قابل تقدیر است .

او افزود :واردات واکسن و تولید واکسن و تزریق عمومی واکسن نشان از مسئولیت پذیری و تعهد پذیری مسئولین نظام اسلامی است و‌مسئولین نظام بالاخص در حوزه سلامت در ایام شیوع ویروس کرونا با احساس مسئولیت و با استفاده از تمامی امکانات ممکن دقیق و پرتوان توانستند اهداف خود را در دفاع از سلامت مردم به ثمر بنشانند.

ثمینی تصریح کرد:آمریکای جنایتکار علاوه بر تحریم های اقتصادی ظالمانه در بحث دارویی نیز مردم مسلمان ایران را تحت شدید ترین تحریم ها قرار داده، اما جوانان انقلابی و دانشجویان و دانش پژوهان با حضور نقش آفرین سپاه و بسیج در کنارهم توانستند  ،همینه ی استکباری دشمنان را در این زمینه بشکنند و با تولید واکسن در کنار برترین های جهان از لحاظ علمی قرار بگیرند.

اوگفت :,در این مدت نیز خیرین سلامت نیز نقش آفرین بودند و دکتر نیکبخت با توجه به شرایط سخت موجود از لحاظ تجهیزاتی و‌جذب تجهیزات مورد نیاز  تخصصی و درمانی بسیار موفق عمل کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز