نماینده ولی فقیه در کردستان:

استفاده از ظرفیت‌ نخبگان و صاحب نظران برای ارائه خدمات بهتر به مردم و توسعه کردستان

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۲:۲۵:۰۷
کد خبر: ۱۲۶۴۵۵۷
استفاده از ظرفیت‌ نخبگان و صاحب نظران برای ارائه خدمات بهتر به مردم و توسعه کردستان
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: استفاده از ظرفیت‌ نخبگان و صاحب نظران برای ارائه خدمات بهتر به مردم کردستان لازمه ی توسعه استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری و آیین تکریم و معارفه استاندار کردستان در حضور وزیر کشور، خطاب به استاندار جدید اظهار داشت: طبق فرموده رهبری از قبیله گرایی بپرهیزیم و از تمام ظرفیت‌های انسانی، نخبگان و صاحب نظران برای ارائه خدمات بهتر به مردم و توسعه استان تلاش کنید.

وی با تاکید بر اینکه اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهید، اضافه کرد: کردستان امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به همدلی و همت عالی برای پیشرفت دارد و سعی کنیم مثبت گرا باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار امیدواری کرد آینده استان با حضور استاندار جدید و جوان پر از موفقیت باشد و ادامه داد: همه برای پیشرفت استان همکاری کنیم و طالب شکست دیگران نباشیم، چراکه به ضرر مردم استان خواهد بود.

حجت الاسلام پورذهبی تاخیر در معرفی استاندار را نوعی امتحان دانست و گفت: سعی کنیم منتظر لغزش مسوولان نباشیم و از لعزش آنان خوشحال نشویم، چونکه مردم ضرر می کنند و آنها از تنازع و دعواهای سیاسی خسته اند و منتطر اتفاقات خوب در زندگی هستند.

وی از استاندار جدید خواست فرصت را برای خدمت به مردم عنیمت بشمارد و افزود: نگاه رو به جلو داشته باشید و در بعد نقد از گذشته خودمان را تعریف نکنیم، بلکه همبشه قدردان زحمات گذشتگان باشیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: سرزمین کردستان روح افزا، و معطر به عطر شهدا است و مردمی شریف و زحمتکش و کم توقع و دارای علمایی دلسوز و ساده زیست است.

 

نظر شما