رئیس اداره آموزش و فرهنگ‌سازی سازمان آتش نشانی مشهد عنوان کرد؛

آموزش مباحث ایمنی ساختمان در سطح مشهد

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۴:۵۶:۴۱
کد خبر: ۱۲۶۴۶۶۸
آموزش مباحث ایمنی ساختمان در سطح مشهد
رئیس اداره آموزش و فرهنگ‌سازی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: با همکاری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد، طرح«هم‌سایگی ایمن» با محوریت ایمنی ساختمان و اخلاق اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد، سرآتشیار میثم رضائی درباره طرح «هم‌سایگی ایمن» اظهار کرد: در حال حاضر رویدادی با عنوان همسایه ایمن در مناطق مختلف شهرداری در حال برگزاری است که این رویداد توسط دبیرخانه شهرداری مناطق مشهد به همکاران ما در سازمان آتش‌نشانی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: در فاز اول این طرح ۲۰۰ مجتمع تجاری و مسکونی در سطح شهر مشهد آموزش‌های مربوط به ایمنی و اصول همسایه‌داری را فرا خواهندگرفت.

رئیس اداره آموزش و فرهنگسازی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد بیان کرد: این طرح با همکاری ۷ پیمانکار برگزار می‌شود؛ همچنین دو روز قبل از مراسم، تاریخ و ساعت برگزاری با بنرهای شهری به استحضار عموم مردم خواهد رسید.

 رضایی تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی پیرامون موضوع همسایه ایمن آغاز می‌شود و با آموزش مسائل ایمنی توسط مربیان به کودکان و بزرگسالان به پایان می‌رسد.

وی بیان کرد:دبیرخانه این طرح در فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن فعالیت خودش را آغاز کرده است؛ همچنین شهروندان به صورت عملی کار با تجهیزات آتش‌نشانی ساختمان را نیز آموزش خواهند دید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز