مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خبر داد

برگزاری جشنواره کالا و محصولات فرهنگی در اردبیل

۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۹:۴۷
کد خبر: ۱۲۶۴۹۶۲
برگزاری جشنواره کالا و محصولات فرهنگی در اردبیل
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری ومین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان اردبیل همزمان با جشنواره فیروزه در کشورخبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره کالا و محصولات فرهنگی در اردبیل اظهار کرد: امسال این جشنواره با موضوع تکم، عروسک گلین بالا و هدایای فرهنگی در قالب محصولاتی از جنس گلیم، جاجیم و ورنی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا در قالب این جشنواره نمادها و المان های فرهنگی و محصولات ارزشمند این حوزه را تولید و معرفی کنیم تا در هر سه بخش بهترین آثار مورد تجلیل قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ما می توانیم با تولید و عرضه محصولات فرهنگی حتی به مخاطبان در کشورهای همسایه به مطالبه آنها پاسخگو باشیم که در این زمینه استان اردبیل ظرفیتی همچون بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، کوه سبلان و انواع آئین های فرهنگی و بومی را شاهدیم که خود می تواند منشا تولید آثار ارزشمند باشد.

بحرالعلومی بیان کرد: از 20 آذر ماه تا 20 دی ماه تولیدکنندگان فرصت عرضه محصولات خود را از طریق ثبت نام در سامانه دارند تا بتوانند در این جشنواره مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: 30 دی ماه اختتامیه جشنواره در اردبیل برگزار خواهد شد و امسال جوایز با افزایش 100 درصدی از 15 میلیون تومان به 30 میلیون افزایش یافته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: تلاش می کنیم تا با همکاری میراث فرهنگی، اداره کل روستایی و عشایری استانداری اردبیل و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مساجد این جشنواره را با تنوع آثار ارسالی برگزار کنیم که سال گذشته بیش از 118 اثر در دو موضوع به جشنواره ارسال شده بود که امسال پیش بینی می کنیم این آثار با تنوع خاصی همراه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز