هفته بسیج فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگهداشتن ارزشها و روح بسیجی در آحاد ملت

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۰۸:۳۰:۳۱
کد خبر: ۱۲۶۵۸۷۴
هفته بسیج فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگهداشتن ارزشها و روح بسیجی در آحاد ملت
همایش نکوداشت هفته بسیج باحضور مسئولین و مدیران استانی در محل سالن شهید رخشاء شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، همایش ویژه‌ای صبح امروز با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدا استان، اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، روحانیون معزز،  فرماندهان بسیج ادارات و جمعی از بسیجیان ادارات در محل سالن شهید رخشاء شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد.

اکبر حسن‌بکلو در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: در اهمیت و شأن و جایگاه بسیج همین بس که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند بسیج مردمی‌ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است.

photo_2021-11-25_09-30-21

وی در ادامه به سخنان امام خمینی(ره)  در خصوص بسیج اشاره کرد و گفت: حضور عزتمندانه بسیج در عرصه‌های مختلف سبب شده است که حضرت امام خمینی در فرمایشی عنوان نمایند که در دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام، زیرا که گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند؛ بسیج ثمره‌ی شیرین انقلاب اسلامی و پشتوانه کشور است.

وی در ادامه تشریح کرد: یکی از نکات جالب توجه درباره بسیج، پایبندی نسل‌های جدید به آرمان بسیج همانند نسل پیش از خود است به طوریکه مقام معظم رهبری نیز در پیام روز 3 آذر خود به مناسبت هفته بسیج فرمودند: رویش های تازه با طراوت بسیجی، همچنان مانند نسل پیش از خود، فرزندان محبوب امام راحل عظیم الشان اند.

photo_2021-11-25_09-29-23

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها در طول هفته بسیج گفت: ویژه‌برنامه‌های متعدد و متنوعی به همت و تلاش پایگاه‌ مقاومت بسیج شهید کاوه شرکت توزیع نیروی برق ویژه این ایام تهیه شده است.

وی خاطر نشان کرد: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه ای برای زنده نگهداشتن ارزشها و روح بسیجی در آحاد ملت به خصوص جوانان پرشور و مدافعان ولایت است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز