واگذاری ۷۴۹ انشعاب گاز رایگان

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۰۹:۴۸:۲۸
کد خبر: ۱۲۶۵۹۴۴
واگذاری ۷۴۹ انشعاب گاز رایگان
مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای امسال 749 اشتراک رایگان گاز طبیعی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد (ره)، بهزیستی، ایثارگران و اماکن مذهبی استان واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ احمد فعله‌گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان اظهار داشت: از این تعداد، ۴۵۱ اشتراک رایگان گاز به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)، ۱۵۷ اشتراک به خانوار‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی، ۹۰ مورد به ایثارگران و ۵۱ مورد نیز به اماکن مذهبی واگذار شده است.

فعله گری افزود: این شرکت برای واگذاری اشتراک رایگان به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) ۹۵۳ میلیون و ۵۱۳ هزار ریال، سازمان بهزیستی ۳۳۱ میلیون و ۲۲۷ هزار ریال، ایثارگران ۲۰۰ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال و برای اماکن مذهبی ۱۴۹ میلیون و ۷۵۷ هزار ریال هزینه کرد.

او یادآور شد: برای تحت پوشش قرار دادن ۷۴۹ مورد اشتراک پذیری رایگان، در مجموع یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون و ۳۴۹ هزار ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان تاکید کرد: بر اساس بند (د) ماده ۳۹ قانون بودجه سال ۹۲، افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و خانواده ایثارگران (جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده شهدا) با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند از اشتراک رایگان شرکت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه به مددجویان این نهاد‌ها برای یک بار امتیاز رایگان اشتراک پذیری واگذار می‌شود، افزود: کسانی که قادر به پرداخت هزینه انشعاب گاز نیستند با ارائه معرفی‌نامه از سوی بهزیستی، کمیته امداد و خانواده ایثارگران می‌توانند کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

در حال حاضر، ۳۱ شهر، یک هزار و ۴۲۵ روستای کردستان با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصد در جمعیت شهری و ۹۶.۵ درصد در جمعیت روستایی تحت پوشش شرکت گاز هستند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز