آیت الله لائینی : ترویج فرهنگ فاطمی و عفاف و حجاب در جامعه ضروری است

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۷:۴۶
کد خبر: ۱۲۷۹۲۵۹
آیت الله لائینی : ترویج فرهنگ فاطمی و عفاف و حجاب در جامعه ضروری است
ساری-نماینده ولی فقیه در مازندران ترویج سبک زندگی فاطمی و عفاف و حجاب را در جامعه لازم و ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی دوشنبه شب در یادواره شهید لزگی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: شهدا به وظایف خود عمل کردند و ما نیز باید در این زمینه گام برداریم.

وی با عنوان اینکه ویژگی سردار سلیمانی این بود که به وظیفه خود عمل می‌کرد، افزود: همچنین علامه مصباح و حسن زاده آملی تشخیص دادند که از ولایت دفاع کند.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) نیز از ولایت و امامت دفاع کرد، وظیفه شناسی را بهترین درس ذکر کرد و گفت: باید در راهپیمایی‌هایی که به نفع اسلام و برای تقویت دین خدا است، شرکت کنیم.

آیت الله محمدی لائینی بزرگترین درس شهیدان را وظیفه شناسی یاد کرد و گفت: به جای خواند روضه حضرت زهرا باید روضه حجاب و چادر حضرت زهرا (س) را بخوانیم و باید حجاب فاطمی و برتر تربیت کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ترویج حجاب، عفاف و چادر را در جامعه لازم دانست و گفت: باید سبک زندگی فاطمی را در جامعه ترویج و فرهنگ دینی را منتقل کنیم.

وی با اظهار اینکه جنگ اصلی امروز جنگ فرهنگی است، ادامه داد: امیدواریم به برکت وظیفه شناسی و وظیفه گرایی ما مشکلات کشور و جامعه حل شود و باید بدانیم که مردم بر مسئولان حجت هستند و باید برای حل مشکلات آنان گام برداریم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز