دعوت ۴ ورزشکار ناشنوای آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم ملی

۱۴۰۰/۱۰/۱۴ - ۰۹:۰۵:۰۴
کد خبر: ۱۲۸۲۱۴۷
دعوت ۴ ورزشکار ناشنوای آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم ملی
رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی از دعوت ۴ ورزشکار ناشنوای آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم ملی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، عبدالسلام معروفی از دعوت ۴ ورزشکار ناشنوای استان به اردوهای آماده‌سازی و انتخابی تیم های ملی ورزش ناشنوایان خبر داد و گفت: در جریان برگزاری "بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۲۱ برزیل" علی شکیبازاده از ارومیه، حسین سیفلو از خوی و شهاب رحیمی از بوکان، ۳ کشتی گیر آذربایجان‌غربی به اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد دعوت شده اند.

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی افزود: همچنین جعفر علیزاده والیبالیست شایسته استانی از شهرستان سلماس به اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی والیبال ساحلی ناشنوایان دعوت شده است.

وی ادامه داد: کشتی گیران ناشنوا و کم شنوای استان در جریان برگزاری مسابقات کشوری یک ماه گذشته در استان قزوین موفق به کسب مدال های رنگین طلا، نقره و برنز شده بودند و همچنین جعفر علیزاده نیز عضو تیم ملی والیبال ناشنوایان اعزامی به مسابقات جهانی ایتالیا بود.

اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۵ الی ۲۵ دی‌ماه به میزبانی استان قزوین و اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ساحلی از ۱۴ الی ۱۷ دی‌ماه به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شوند‌.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز