ضرورت جلوگیری از فعالیت باشگاه‌های فاقد مجوز در اردبیل

۱۴۰۱/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۶:۳۵
کد خبر: ۱۳۲۱۲۳۹
ضرورت جلوگیری از فعالیت باشگاه‌های فاقد مجوز در اردبیل
پیمان مدرس، رئیس هیات والیبال استان اردبیل در جلسه با اعضای هیات شهرستان اردبیل از ضرورت جلوگیری از فعالیت باشگاه های فاقد مجوز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، پیمان مدرس رئیس هیئت والیبال استان اردبیل ضمن قدردانی از تلاش ها و تعامل و همکاری خوب و کم نظیر هیئت والیبال شهرستان با هیئت استان اظهار کرد: با توجه به اینکه هیئت شهرستان در مرکزیت استان قرار دارد و تعامل نزدیک و خوبی با هیئت استان دارد، والیبال شهرستان اردبیل را می توان به عنوان بازوی پرتوان هیئت استان قلمداد کرد.
وی در این جلسه خواستار ساماندهی اعضای کمیته ها، فعال نمودن کمیته های فرهنگی و محلات و روستایی، ساماندهی داوران و مربیان، رصد و بررسی مشکلات و دغدغه داوران و مربیان، نظارت بر عملکرد باشگاه ها و جلوگیری از فعالیت باشگاه ها و مدارس فاقد مجوز شد.
رئیس هیئت والیبال استان اردبیل بر ضرورت توجه به والیبال بانوان در شهرستان ها و خصوصا شهرستان اردبیل تاکید کرد و گفت: در بین بانوان استعدادهای بسیار خوبی وجود دارد که در صورت حمایت می توانند برای استان افتخارآفرینی کنند. در این راستا باید عدالت در واگذاری کلاس ها بین آقایان و بانوان رعایت شود و به تیم داری بانوان توجه ویژه ای شود.

پریسا راستگو نائب رئیس هیئت والیبال استان اردبیل، در اینکجلسه خواستار توجه ویژه به مبحث استعدادیابی و پرورش استعدادها شد و گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در مدارس اردبیل نهفته است که در صورت کشف این استعدادها قطعا والیبال شهرستان و نهایتا استان با سرعت بیشتری به به سمت اهداف خود حرکت خواهد کرد.

وی افزود: برگزاری جشنواره ها و مراسمات و تجلیل و حمایت از ورزشکاران یکی از راه های مهم برای تشویق و ترغیب دختران و بانوان والیبالیست می باشد. همچنین برگزاری مسابقات در رده ها سنی مختلف همراه با توجه به تیم داری در رده های مختلف زمینه ساز آینده روشن برای والیبالیست ها و والیبال اردبیل خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز