حمایت از مظلومان جهان خصوصیت بارز آرش میراسماعیلی است

۱۴۰۱/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۰:۰۱
کد خبر: ۱۳۲۳۸۳۵
حمایت از مظلومان جهان خصوصیت بارز آرش میراسماعیلی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: ورزشکاران تاریخ‌ساز رویکرد آزادگی در حمایت از مظلومان تاریخ را حفظ می‌کنند.

به  گزارش  خبرنگار  ورزشی   خبرگزاری  برنا  از   لرستان  ؛   بهرام ستاری دستنایی   عصر  روز پنج شنبه  8 اردیبهشت 1401  در آیین تجلیل از آرش میر اسماعیلی پر افتخار ترین ورزشکار تاریخ لرستان که  باهمت هیات جودو استان لرستان و هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلونی شهر خرم آباد برگزارشده بود ، اظهارکرد:آنچه پهلوانی و قهرمانی را در تاریخ انسانیت ثبت می‌کند، نه زور بازو و نه مدال‌آوری است بلکه قهرمانان و پهلوانان برای ماندگاری در تاریخ باید ویژگی‌های برتری مانند آزادمردی داشته باشند.

او افزود: نخستین ویژگی یک قهرمان تاریخ‌ساز روحیه آزادگی و مردانگی است، روحیه‌ آزادگی‌ که در برابر تمام ناهنجاری‌هایی که اجتماع را تحت‌الشعاع قرارمی‌دهد بایستد و آن را به هنجار تبدیل می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان روحیه استقلال و آزادمردی را دیگر ویژگی پهلوانی یک ورزشکار عنوان کرد: روحیه آزادمردی می‌تواند انسانیت انسان را در پرتو آزادگی در تاریخ ثبت کند.

ستاری بیان کرد: ورزشکاران تاریخ‌ساز رویکرد آزادگی در حمایت از مظلومان تاریخ را حفظ می‌کنند و تفاوتی نمی‌کند که این مظلومیت در کدام آئین و مسلک و یا در هر کجای جهان است.

او  با تأکید بر اینکه حمایت از مظلومان جهان خصوصیت بارز آرش میراسماعیلی است، گفت: امروز جوانان به تأسی از این شخصیت باید بتوانند الگوی آینده خود را به‌عنوان یک محور حرکت برای ثبت در تاریخ دنبال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه آرش میراسماعیلی در میدانی که تمام دیدگان جهان چشم بر این دوخته بودند که یک مدال صوری بر گردن کسی آویخته شود، مدال افتخار را در رؤیارویی با دشمن انسانیت نپذیرفت ،تصریح کرد: او مدال صوری تمام کسانی که امروز بر روی زمین به‌عنوان نوکر اجانبی مظلومیت ملت فلسطین نگاه می‌کنند را نپذیرفت و همین افتخار برای لرستان و ایران بس است.

ستاری با بیان اینکه محرومیت فقط آبادانی صوری نیست ، گفت: لرستان محروم نیست، زیرا فرزندان برومندی چون آرش میراسماعیلی دارد، افتخار ما این است که لرستان جوانان بزرگی با روحیه آزادگی دارد.

انتهای پیام

 

نظر شما