آیت الله لائینی : رزمایش «مواسات و همدلی» توطئه دشمنان را علیه ایران خنثی کرد

۱۴۰۱/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۱:۲۰
کد خبر: ۱۳۲۶۵۵۷
آیت الله لائینی : رزمایش «مواسات و همدلی» توطئه دشمنان را علیه ایران خنثی کرد
حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه استکبار و عوامل داخلی آنان درتلاش بودن باحذف ارز ترجیحی نقطه جوش مردم بالا آید و انقلاب اسلامی را رها کنند،‌گفت: تدبیر به موقع رهبری در بحث برگزاری رزمایش مواسات و همدلی موجب شد توطئه های دشمنان انقلاب خنثی شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی   در نشست با محمد اسماعیل امامزاده دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران با بیان اینکه مردم از امام رضا(ع) چشم داشت رأفت دارند و تشکیلات منتسب به آن حضرت نیز همین انتظار را دارند اگر این مهم محقق شود اعتقاد مردم به رأفت امام مهربانی ها بیشتر می شود، اظهار کرد: ‌توفیق خدمت را به نعمت نفروختن مهم است و باید مورد توجه همگان باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه خدمت در راستای ترویج سیره منور رضوی ارزشمند است، گفت: اگر از خدمت انقلاب به نعمت برسیم همانند آدم های خود فروخته که به پست و مسئولیت رسیدند و انقلاب را رها کرده و با سوء مدیریت به کشور ضربه زدند پسندیده نیست.

وی با بیان اینکه جامعه شناسان، نخبگان و اندیشمندان به این نتیجه رسیده اند حضور مردم سازنده، بازدارنده و پیش برنده است، افزود: اگر امور را به مردم واگذار کنیم موفق عمل خواهیم کرد.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه روال دولت ها این که از تصدی گری به نظارت بپردازند، ادامه داد: در دنیای سرمایه گذاری برون سپاری در جامعه سرمایه داری صورت می گیرد اما در نظام اسلامی این مهم با ایجاد تشکل های مردمی و تعاونی ها محقق می شود تا قشر مستضعف آسیب نبیند.

وی با بیان اینکه جریان خدمت به نیت امام رضا(ع) باید در عرصه های مختلف ساری و جاری باشد، گفت: توزیع ۱۰۰میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان مازندرانی در یک سال شایسته تحسین و ارزشمند است. جهاد کمک های مومنانه در ایام  نابسامان اقتصادی درخور تحسین است.

حجت الاسلام محمدی لائینی به جراحی اقتصادی دولت اشاره و بیان کرد: حذف ارز ترجیحی موجب افزایش قیمت ها می شود و باید بیشتر به داد اقشار آسیب پذیر برسید.

وی با بیان اینکه استکبار و عوامل داخلی آنان در تلاش بودن با حذف ارز ترجیحی نقطه جوش مردم بالا آید و انقلاب اسلامی را رها کنند،‌گفت: تدبیر به موقع رهبری در بحث برگزاری رزمایش مواسات و همدلی موجب شد توطئه های دشمنان انقلاب خنثی شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی به جهاد تبیین اشاره و بیان کرد: خادمیاران رضوی در بحث تحقق جهاد تبیین برنامه داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما