نقش جوانان را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است

۱۴۰۱/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۵:۴۱
کد خبر: ۱۳۲۶۸۷۱
نقش جوانان را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است
دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در جلسه با فرماندار اصلاندوز نقش جوانان را در کاهش آسیب های اجتماعی موثردانست.
به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، اولین جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با فرماندار شهرستان اصلاندوز و روسای هیات های ورزشی این شهرستان درسال ۱۴۰۱ برگزار شد.
این جلسه در خصوص پروژه های عمرانی و بررسی مشکلات زیر ساختی و همچنین تامین اعتبارات لازم در خصوص تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی و بررسی مشکلات هیات های ورزشی این شهرستان برگزار شد.
صمد روحی فرماندار اصلاندوزگفت: شهرستان اصلاندوز با توجه به اینکه از شهرستانهای نو پا به حساب می آید نیاز هست که در حوزه ورزش و احداث زیرساخت های مناسب ورزشی برای رشته های مختلف ورزشی نگاه ویژه ای اتخاذ شود.

فرماندار اصلاندوز با تاکید به برگزاری برنامه ها و همایش های ورزش همگانی افزود: توجه به ورزش همگانی و ایجاد زیرساخت های مناسب در راستای سلامت جامعه با همکاری و هماهنگی شهردای و دستگاه های مربوطه از اهمیت خاصی برخوردار است .

او با اشاره به اینکه سالنهای ورزشی این شهرستان به تعمیر و تجهیز اساسی نیاز دارد اضافه کرد: تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی و به خصوص چمن زمین فوتبال این شهرستان و ایجاد پیست دو ومیدانی از مهمترین خواسته های علاقه مندان به ورزش است

.مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این جلسه اصلاندوز هدف از برگزاری جلسات شهرستانی را بررسی مشکلات ورزش و جوانان شهرستانها عنوان کرد و گفت: با بررسی و شناسایی این مشکلات و طرح در شورای برنامه ریزی استان اردبیل با حضور مقام عالی استان در مورد تامین و تخصیص اعتبارات لازم در خصوص این مشکلات و تجهیز و تعمییر اماکن ورزشی تصمیمات لازم انجام خواهد گرفت

.دکتر انوشیروانی افزود: با تاکید فرماندار اصلاندوز در راستای توسعه ورزش همگانی در سطح شهرستان هیات ورزش های همگانی این شهرستان نسبت به برگزاری برنامه های ورزش همگانی اعم از همایش های پیاده روی، نرمش های صبحگاهی و عصر گاهی در فضاهای سبز با همکاری شهرداری اهتمام ویژه ای داشته باشد

.مدیر کل ورزش وجوانان با اشاره به اینکه تعمیر و بهسازی اماکن ورزشی اصلاندوز بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل مصمم است که با تامین اعتبارات لازم یا از طریق ماده ۲۷ نسبت به ساماندهی زمین چمن و بازسازی و بهسازی سالن ورزشی این شهرستان اقدام کند.

وی نقش جوانان را در کاهش آسیب های اجتماعی و برگزاری همایش ها و دوره های آموزشی در حوزه های مختلف ضروری دانست و افزود: فعالیت جوانان در قالب سمن برای برگزاری برنامه های فرهنگی، اجتماعی و دیگر حوزه ها برای اداره کل ورزش و جوانان حائز اهمیت است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز