مجموعه ورزشی انقلاب کرج به هیئت فوتبال البرز واگذار می‌شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۳:۱۱
کد خبر: ۱۳۲۸۲۵۸
مجموعه ورزشی انقلاب کرج به هیئت فوتبال البرز واگذار می‌شود
رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: در صورت توافق نهایی و طی مراحل قانونی لازم نگهداری و مدیریت بخشی از مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج در قالب تفاهم نامه به این هیئت ورزشی واگذار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، منصور بیک وردی اظهار کرد: از دو سال گذشته تمایل خود را برای در اختیار گرفتن بخشی از مجموعه که مرتبط با حوزه فوتبال و فوتسال است را اعلام کرده ایم و در روزهای اخیر مقدمات این کار فراهم شده است.

وی افزود: پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه ای را به اداره کل داده ایم تا در قالب آن مدیریت و اداره استادیوم 15 هزار نفری، زمین های شماره 2 و3 انقلاب و سالن چند منظوره 2500 نفری به هیئت فوتبال واگذار شود تا بتوانیم خدمات مناسبی را به جامعه فوتبال ارائه کنیم.

بیک وردی با بیان اینکه در واگذاری این فضاها خصوصا سالن انقلاب قطعا نیاز و خواسته دیگر رشته های ورزشی دیده خواهد شد گفت: امید می رود در صورت اجرایی شدن این تفاهم نامه کیفیت خدمات رسانی در مجموعه انقلاب کرج بهبود یابد.

رئیس هیئت فوتبال استان البرز در پایان اشاره ای هم به هتل ورزش کرد و گفت: این مجموعه اقامتی در حال حاضر معارضی دارد که در صورت مرتفع شدن آماده دراختیار گرفتن آن هستیم و این امکان را فراهم خواهیم کرد تا با ظرفیت مناسب خدمات رسانی کند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز