برای انجام ورزش صبحگاهی در کرج به این پارکها بروید

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۹:۰۲:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۸۵۸۰
برای انجام ورزش صبحگاهی در کرج به این پارکها بروید
سرپرست اداره نگهداری، تجهیزات و توسعه اماکن ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از برگزاری ورزش صبحگاهی در ۱۵ بوستان سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مسعود فیروزگاه با اشاره به اهمیت ورزش همگانی در بین عموم مردم گفت: پرداختن به ورزش‌های همگانی ارتقای سلامت جسمی و روحی مردم را در پی دارد.

این مسئول افزود: با توجه به اهمیت ورزش شهروندی بخصوص در ایام پس از کرونا، سازمان فرهنگی شهرداری کرج مانند همیشه اقدام به راه‌اندازی ورزش صبحگاهی در بوستان‌های مختلف سطح شهر کرج کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵ بوستان در مناطق مختلف شاهد حضور شهروندان جهت ورزش همگانی زیر نظر مربیان ورزشی هستند، افزود: با هدف گذاری و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مقرر شد تا تعداد این بوستان‌ها افزایش‌یافته و به‌زودی شاهد برپایی ورزش صبحگاهی در تمامی بوستان‌ها و محلات باشیم.

فیروزگاه با یادآوری این موضوع که این رویدادهای ورزشی به همت اداره ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری کرج با مشارکت هیئت ورزش‌های همگانی البرز در حال برگزاری است، گفت: در حال حاضر شهروندان و علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند طبق جدول ذیل برنامه‌ها در بوستان‌های منتخب حضور یافته و به ورزش بپردازند.

119044

انتهای پیام

 

نظر شما