فرماندار اردبیل:

همدلی و همزبانی دولت و ملت در عمل اتفاق می افتد

۱۳۹۴/۰۱/۱۰ - ۰۷:۳۷:۰۲
کد خبر: ۲۷۴۳۳۲
همدلی و همزبانی دولت و ملت در عمل اتفاق می افتد
فرماندار اردبیل گفت: همدلی و همزبانی دولت و ملت در سال جدید در عمل و حوزه کاربردی اتفاق می افتد تا خدمتگزاران دولت بتوانند رضایت عموم مردم را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری، جواد زنجانی در نشستی با کارکنان فرمانداری اردبیل افزود: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت با همدلی و همزبانی بستر و زمینه ای را فراهم کرده تا دولت و ملت در کنار هم و در یک مسیر بتواند در رفع مشکلات و نارسایی های کشور به ویژه در بخش های اقتصادی و فرهنگی گام های جدی و اساسی بردارند.

وی گفت: این پیام نوروزی مقام معظم رهبری حکایت از اتحاد و انسجام واقعی دارد که باید در عمل شاهد به نمایش گذاشته شدن آن باشیم تا یک فرصت سازی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی عینیت یافته و تحقق یابد.

زنجانی ، رویکرد دولت یازدهم را رویکردی مردم مدارانه بر اساس معیار عقلانیت و پیشبرد درست اهداف و برنامه ها دانست و افزود: خادمان و تلاشگران عرصه عمران و آبادانی و توسعه و پیشرفت کشور بر این باورند که با پشتیبانی و حمایت مردم هم در عرصه داخلی و هم عرصه خارجی می توان به موفقیت های بسیار بزرگی دست یابفت.

وی اظهار کرد: حرکت همسو و همراه دولت و مردم می تواند بسیاری از مشکلات و نارسایی ها را برطرف کرده و انقلاب اسلامی را به یک نقطه صیانتی بکشاند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: مردم همواره در فراز و نشیب های انقلاب در صحنه حاضر بوده اند و دولت با درک درست از مطالبات آنها بستر تحقق اهداف را فراهم کرده که قطعا امسال نیز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق این همدلی و همزبانی بیش از گذشته مورد توجه و دقت نظر است.

زنجانی بیان کرد: تا زمانی که دولت و ملت در کنار هم باشند نظام اسلامی از هر گونه توطئه ، هجمه و تهدید بیگانگان در امان خواهد بود و انقلاب اسلامی به یک نقطه تکاملی دست پیدا خواهد کرد که اسباب حیرت و تعجب دشمنان نیز ایجاد می شود.

وی افزود: در سالی که مزین به عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی است هم خدمتگزاران در سنگر خدمت رسانی و هم مردم در پشتیبانی از مسوولان دلسوز باید از هیچ تلاش و جدیتی فرو نگذارند و در صحنه عمل نمود این همدلی و همزبانی را نشان داده و کشورمان را از وضعیت پیش آمده به سمت شرایط مطلوب سوق دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز