استاندار هرمزگان:

زنان حضرت فاطمه (س) را به عنوان محور خلقت، الگو و راهنمای خود قرار دهند

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۰۸:۰۱:۵۸
کد خبر: ۲۷۶۳۸۵
زنان حضرت فاطمه (س) را به عنوان محور خلقت، الگو و راهنمای خود قرار دهند
استاندار هرمزگان گفت: زنان باید حضرت زهرا (س) را به عنوان محور خلقت، الگو و راهنمای خود قرار داده و به خوبی خانواده را مدیریت و هدایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری با تبریک و گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن، عنوان کرد: حضرت فاطمه (س) اساس و محور خلقت است و آیات بسیاری در قرآن در مورد این بزرگوار نازل شده و خداوند حضرت زهرا را کوثر نامیده که معنای چشمه جوشانی است که هیچ وقت قطع نمی شود.

وی در ادامه رشد و پیشرفت جامعه و کشور را نیازمند تربیت صحیح خانواده دانست و افزود: زنان در جامعه اسلامی با رفتار، کردار و اخلاق خویش و با درک شرایط جامعه می توانند برای دیگر جوامع الگو باشند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: وظیفه زنان در جامعه بسیار سنگین است و زنان وظیفه مهم مدیریت خانواده و تربیت فرزندان را بر عهده دارند که باید در راستای ایفای این نقش مهم از حضرت فاطمه (س) الگوبرداری کنند.

جادری تصریح کرد: زنان باید حضرت زهرا (س) را به عنوان محور خلقت، الگو و راهنمای خود قرار داده و به خوبی خانواده را مدیریت و هدایت کنند.

وی با بیان اینکه سلامت جامعه به سلامت خانواده بستگی دارد، اظهار داشت: مدیریت خانواده اساس مدیریت جامعه است و اگر مدیران خانواده که زنان هستند فرزندان خود را خوب تربیت و اداره کنند، رشد جامعه را به دنبال خواهد داشت.

استاندار هرمزگان همچنین سالروز میلاد حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت و بیان داشت: حضرت امام (ره) با ایمان و تقوا توانست نظامی را برپا کند که تمامی دنیا از اقتدار و پیشرفت این نظام در حیرت هستند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز