به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی؛

از اثر برجسته "مدینه " استاد غلامرضا شمس الدین رونمایی شد

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۰۹:۳۴:۵۲
کد خبر: ۲۷۶۴۳۲
از اثر برجسته مدینه  استاد غلامرضا شمس الدین رونمایی شد
همزمان با مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی رونمایی از اثر برجسته مدینه و افتتاح نمایشگاه انفرادی استاد غلامرضا شمس الدین برپا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان ، همزمان با مراسم بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی  و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی از اثر برجسته "مدینه" اثر استاد غلامرضا شمس الدین رونمایی شد .

همچنین در این مراسم که با حضور مسوولین استانی برگزار شد نمایشگاه انفرادی استاد غلامرضا شمس الدین در گالری سیمرغ مجتمع فرهنگی هنری کومش  افتتاح گردید.

این مراسم که توسط بسیج هنرمندان شهرستان سمنان و  با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان برگزار شد با شعر خوانی شعرای استان سمنان در وصف شهید مرتضی آوینی  و مقام حضرت زهرا (س)،اجرای نمایش ،تجلیل از هنرمند جانباز سید جواد عالی الحسینی و تقدیر از هنرمندان فعال در عرصه هنر و فرهنگ شهرستان سمنان و رونمایی و افتتاح نمایشگاه نقاشی استاد غلامرضا شمس الدین همراه بود.

زمان بازدید  این نمایشگاه تا تاریخ 27 فروردین 94 ساعت 17 الی 20 ادامه خواهد داشت .

همچنین در پوستر این نمایشگاه متنی از شهید آوینی درج شده است :

هنر یاد بهشت است و نوحه ی انسان فراق ؛هنر زبان غربت بنی آدم است در فراقت دار اقرار؛و از همین روی همه با نس دارند ؛چه در کلام جلوه کند ،چه در لحن و چه در نقش؛انسی دیرینه به قدمت جهان.

هنر زبان بی زبانی است و زبان همزمانی.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز