مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان:

دغدغه اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سال جدید رفع تمامی مشکلات خواهد بود

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۶:۰۴
کد خبر: ۲۷۶۴۸۱
دغدغه اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سال جدید رفع تمامی مشکلات خواهد بود
محسن زینلی تختی در جلسه شورای اداری که با حضور روسای ادارات شهرستانها و کارشناسان ستادی در سالن جلسات برگزار شد بر رفع نمودن مشکلات کتابخانه ها و کتابداران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، محسن زینلی تختی، مدیرکل کتابخانه های عمومی، در نشستی که با حضور کارکنان ستادی اداره کل و روسای ادارات شهرستان ها در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد گفت: شروع سال جدید را با توجه به شعار سال همدلی و همزبانی بین کتابداران و همچنین رفع مشکلات کتابخانه ها آغاز نموده ایم.

وی افزود: در حوزه اداره کل و کتابخانه ها تحولات و تغییرات محسوس را در سال گذشته شاهد بوده ایم و تلاش و کوشش تمامی کتابداران و روسای شهرستانها قابل تقدیر بوده است که امیدواریم با آغاز سال جدید شاهد پیشرفت های چشمگیر در تممامی حوزه ها باشیم.
زینلی تختی عنوان کرد: با پیروی از شعار سال با عنوان همدلی و همزبانی بتوانیم همه ی برنامه ها و فعالیت های فرهنگی را به سرانجام رسانیم .
مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان ادامه داد: دغدغه های کارکنان و کتابداران مورد توجه قرار می گیرد و معضلات و مشکلات با همکاری ترفیع خواهد شد.
زینلی تختی تصریح کرد: همکاران کتابدار و ستادی باید با این فکر و دیدگاه برنامه ها و فعالیت های خود را انجام دهند که پیشرفت و موفقیت در همه ی موارد مد نظر قرار داده و با ایده های خلاقانه کتابخانه های عمومی و فعالیت های انجام شده را به عموم مردم معرفی نمایند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان افزود: اگر کتابخانه های عمومی به عنوان یک پایگاه فرهنگی به عموم مردم شناسانده و معرفی نشود منسوخ و مردم از فضای کتابخانه ها دور خواهند شد.
وی همچنین در خصوص بحث جذب نیم درصد کتابخانه های عمومی اظهار داشت: در سال گذشته فرآیند اعتبارات و نیم دصد کتابخانه در برخی از شهرستانهای استان فرآیندی خوبی طی شده است که در سال جدید روسای ادارات با تعامل و همکاری دستگاههای فرهنگی خصوصا شهرداریها در جذب اعتبارات و کمک های خیرین پیشرو شوند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در پایان گفت: امیدواریم شعار همدلی و همزبانی را در اداراه کل کتابخانه های عمومی استان با همدلی و همکاری یکدیگر تحقق دهیم.
گفتنی است در پایان این نشست روسا و کارشناسان به تبادل نظر و بحث و گفتگو پرداختند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز