معان سیاسی و امنیتی استانداری ایلام:

اعتمادسازی دولت تدبیر و امید، زمینه ساز حضور ایران در معادلات بین المللی است

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۷:۲۶
کد خبر: ۲۷۶۴۸۲
اعتمادسازی دولت تدبیر و امید، زمینه ساز حضور ایران در معادلات بین المللی است
کلانتری گفت:اعتمادسازی دولت تدبیر و امید در نظام بین الملل با چالاکی تیم هسته ای به ریاست دکتر ظریف وبا الهام از بیانات مقام معظم رهبری شکل گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، حسین کلانتری، معان سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، در نشست کارگروه زن، اظهار داشت: هنر دیپلماسی ایران این بود که ذهنیت غلط غربی ها را در خصوص جنگ طلبی ایران پاک کنند و با اعتماد به شفافیت و حقانیت مواضع اصولی نظام جمهوری اسلامی به پای میز مذاکره بنشینند.

کلانتری گفت: اعتمادسازی دولت تدبیر و امید در نظام بین الملل با چالاکی تیم هسته ای به ریاست دکتر ظریف وبا الهام از بیانات مقام معظم رهبری شکل گرفت.

معاون سیاسی استاندار ایلام با اشاره به صلح طلبی و رویکرد تعاملی ایران در نظام جهانی ابراز داشت: فتوای رهبر انقلاب تولد یک سند تاریخی است که بسیاری از مشکلات ایران و جامعه جهانی را حل نمود.

وی با ابراز خشنودی از نتایج مذاکرات هسته ای در سه ماه آینده که به رسمیت شناختن ایران هسته ای از سوی دنیا خواهد بود، اظهار داشت: در این مذاکرات، دنیا استفاده صلح آمیز از تکنولوژی هسته ای را حق قانونی و مسلم ایران دانست که این نتیجه صبر و مقاومت مردم و اقدام شجاعانه مسؤولان اجرایی است.

حسین کلانتری با تقدیر از هدایت و حمایت های رهبرمعظم انقلاب و جهت گیری های توام با عقلانیت تیم مذاکره کننده هسته ای بیان داشت: هرچند تا حصول به نتیجه نهایی و اجرای عملی بیانیه باید دوره حساس سه ماه آینده را با هوشیاری طی کنیم ولی تاکنون تاریخ ایران یکی از پیچیده ترین و فنی ترین مذاکرات بین المللی را با تدبیر پشت سر گذاشته و امیدواریم نتیجه نهایی آن، تعامل سازنده ایران با کشورهای جهان در جهت تقویت رفاه عمومی باشد.

وی تحریم های علیه جمهوری اسلامی ایران را ظالمانه دانست و گفت: لغو همه تحریم ها به خصوص تحریم های شورای امنیت علیه ایران گامی تاریخی در نظام جمهوری است که با جدیت فرزندان ایران خنثی گردید.

معاون استاندار با اشاره به اینکه توافق هسته ای لوزان از سویی هم باعث تقویت نقش منطقه ای ایران گردید بطوریکه رقیبان ایران را مجبور به عقب نشینی کرد خاطر نشان کرد: توافق هسته ای باعث اختلافات شدیدی در جبهه مخالفان ایران در منطقه خاورمیانه و به انزوا کشاندن آنان گردید.

حسین کلانتری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه های هفته زن و تکریم مقام مادر بر ضرورت اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی در سال94 تاکید کرد.

وی افزود: نقش زن در خانواده محوری و کلیدی است که در تربیت فرزندان و ساماندهی جامعه سالم موثر است.

معاون سیاسی خاطرنشان کردند: ما شاهد حضور زنان در عرصه های مختلف هستیم و در تمام صحنه های زندگی فردی و اجتماعی نقش ارزشمند و مؤثری را ایفا می نمایند.

وی با اشاره به نقش بانوان در دروان دفاع مقدس ابراز داشت: بانوان در طول دوران دفاع مقدس پا به پای مردان دفاع کردند و در این راه نیز به شهادت رسیدند. 

رئیس کارگروه امور بانوان و خانواده در ادامه بیان کرد: همه ی مدیران دستگاههای اجرایی بایستی مشارکت لازم را در اجرای برنامه های هفته زن داشته باشند

وی در پایان، بیان کرد: دستگاههای اجرایی در اجرایی کردن برنامه های بزرگداشت مقام زن باید هماهنگی لازم با استانداری را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز