فرماندار قزوین:

موفقیت تیم هسته ای در سایه همدلی و همزبانی است

۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۲:۴۷:۴۶
کد خبر: ۲۷۶۵۴۵
موفقیت تیم هسته ای در سایه همدلی و همزبانی است
موسوی: موفقیت تیم هسته ای کشورمان در سایه همدلی و همزبانی دولت و ملت بوده است.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ سید علی موسوی فرماندار قزوین در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: تجربه پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان در موضوع هسته ای طی سالهای اخیر نشان داد ملت ایران همواره در سایه حفظ وحدت و همدلی و همزبانی موفق بوده است .

فرماندار قزوین در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای در رویارویی با قدرت های جهانی اظهار داشت: امیدواریم با نهایی شدن مذاکرات هسته ای و در جهت منویات مقام معظم رهبری زمینه عزت و اقتدار هرچه بیشتر ایران اسلامی در منطقه و جهان فراهم شود.

موسوی در ادامه با اشاره به دستاوردهای مذاکرات هسته ای تصریح کرد: در حالیکه دشمن پیش از این ادعا می کرد حتی پیچ و مهره تاسیسات هسته ای کشورمان را باید باز کرده و با خود ببرد امروز حق غنی سازی در داخل کشور به رسمیت شناخته شده و رویکرد دشمن از تحریم، تهدید و تحمیل نگرانی و تشویش به مردم به مذاکره محوری تغییر کرده است .

فرماندار قزوین اعتماد و اعتقاد را کلید واژه های مهم بیانات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی اعلام و اضافه کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان " دولت و ملت ، همدلی و همزبانی"  از سوی معظم له، برای موفقیت بیشتر در عرصه های بین المللی تیم هسته ای کشورمان باید مورد حمایت مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه آرامش و امنیت لازمه افزایش سرمایه گذاری و توسعه محسوب می شود افزود: امیدواریم با حل موضوع هسته ای و افزایش تعامل عزتمندانه با دنیا زمینه ارتقاء سطح تولید و رونق اقتصادی و در نتیجه رفاه ملی در کشور فراهم شود.

موسوی امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا، پیروی از ولایت فقیه و دلاورمردی نیروهای نظامی و انتظامی دانست و گفت: امروز دشمن در بسیاری از کشورهای منطقه از جمله یمن، سوریه، عراق و افغانستان آتش اختلاف و جنگ افروزی را شعله ور کرده است اما ایران اسلامی در سایه آرامش و امنیت پایدار در مسیر توسعه گام برمی دارد که این موضوع ارزشمند است و از آن باید پاسداری و قدردانی شود.

فرماندار قزوین همچنین بر تلاش تمامی دستگاههای مسول در جهت رفع مشکلات کارگری ، تسریع در اجرای پروژه ها و ارتقاء امنیت و کاهش ناهنجاری های اجتماعی و برگزاری با شکوه روز معلم تاکید کرد.

فرماندار قزوین

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز