برگزاری دومین جلسه پایش برنامه های راهبردی در ثبت احوال استان هرمزگان

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۰۸:۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۸۲۴۵۸
برگزاری دومین جلسه پایش برنامه های راهبردی در ثبت احوال استان هرمزگان
دومین جلسه پایش برنامه های راهبردی با حضور مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان و مسئولین پایش در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان؛ در این نشست عسکری زاده، مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان، ضمن مرور برنامه راهبردی سال گذشته و برشمردن نقاط قوت و ضعف ثبت احوال استان در این سال،  به حاضرین اعلام نمودند: توسعه و پیشرفت  مستلزم کار، تلاش و برنامه ریزی است و مسئولیت پذیری عامل موفقیت در انجام امور محوله است.

مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان در این جلسه انجام دقیق و کامل وظایف و برنامه های تعیین شده را جهت تحقق اهداف ضروری دانسته و انجام صحیح فعالیت های پایش را مستلزم پیگیری ویژه مسئولین متولی عنوان کردند.

وی همچنین به برنامه ریزی مدون و تهیه گزارشات جامع و کامل قبل و بعد از انجام فعالیتها و برنامه ها جهت ارائه مستندات به سازمان تاکید نمود.

عسکری زاده در ادامه نشست ضمن بررسی فعالیت ها، مسئول هر هدف، فعالیت و برنامه را مشخص نموده و اذعان داشت: از انجایی که سهل انگاری در انجام فعالیت ها تاثیر مستقیم در عملکرد اداره خواهد داشت و زحمات دیگر مسئولین را به هدر می دهد، این امر به طور جدی در پرداخت ها مد نظر قرار خواهد گرفت.

این جلسه با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد به پایان رسید.

نظر شما