رئیس دانشگاه ایلام؛

برنامه دانشگاه فراهم کردن زمینه نشاط برای دانشجویان است

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۰۸:۳۸:۴۳
کد خبر: ۲۸۲۴۷۰
برنامه دانشگاه فراهم کردن زمینه نشاط برای دانشجویان است
برنامه دانشگاه فراهم کردن زمینه نشاط برای دانشجویان است و دانشجویان نیز باید نشان دهند که می‌شود با وجاهت شاد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، علی اکبری، ریاست دانشگاه ایلام، در سخنانی ضمن تبریک این ایام و بزرگداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری و ابراز خوشحالی و خرسندی از حضور در جمع صمیمی اساتید و دانشجویان بیان کرد و گفت: بر اساس اعلام هیئت امنای وزارت علوم، دانشگاه ایلام رتبه 12 کشور را در زمینه سرانه تولید علمی مقالات هیئت علمی از آن خود کرده است.

وی، اظهار داشت: همه ظرفیت‌ها برای ایجاد تحول و افتخارآفرینی در دستور کار قرار دارد و لازمه‌ی این امر مشارکت شما دانشجویان است چون که این دانشگاه متعلق به همه شما است و با بسیج همه ظرفیت‌ها می‌توان دانشگاه ایلام را به جایگاه واقعی خود رساند.

علی اکبری با اشاره به اینکه با تلاش هیئت علمی، دانشگاه ایلام جزو 20 دانشگاه برتر کشور قرار دارد و این نشان از ظرفیت ملی این همکاران است، گفت: کسب رتبه‌های تک‌ رقمی دانشجویان این دانشگاه در کنکور دکتری نیز گواه این مطلب است که دانشگاه ایلام در سطح کشور حرفی برای گفتن دارد.

ریاست دانشگاه با بیان اینکه مدیریت این دانشگاه، استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد تحول و افتخارآفرینی را در اولویت برنامه های خود دارد  افزود: دانشجویان عزیز نیز در همه فعالیت‌ها شریک باشند، چون که این دانشگاه متعلق به شما بوده و با بسیج همه ظرفیت‌ها می‌توان دانشگاه ایلام را به جایگاه بالایی رساند.

وی، گفت: برنامه دانشگاه فراهم کردن زمینه نشاط برای دانشجویان است و دانشجویان نیز باید نشان دهند که می‌شود با وجاهت شاد بود.

در بخش دیگر از این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر هاشمی، معاون محترم فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام و گرامی داشت مقام معلم به روح و روان استاد شهید مطهری درود فرستاد.

وی، اظهار داشت: این هم از افتخار دانشجویان، اساتید و همه کسانی است که در مسیر علم و دانش حرکت می کنند و با حرکت صحیح در مسیرحق،  انشاالله به توفیقات الهی نیز دست می یابند.

شایان ذکر است؛ اجرای تئاتر دانشجویی، مسابقه، اجرای موسیقی و اهداء هدیه به حاضران در این مراسم از دیگر بخش های جشن میلاد مولی الموحدین، أمیر المؤمنین حضرت علی علیه السلام در دانشگاه ایلام بود.

 

نظر شما