جشن فراگیری و شکرگزاری قرآن کریم ویژه نونهالان در جاسک

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۰۸:۴۷:۰۵
کد خبر: ۲۸۲۴۷۵
جشن فراگیری و شکرگزاری قرآن کریم ویژه نونهالان در جاسک
همزمان با سالروز ولادت امام علی التقی (ع)مراسم جشن شکرگزاری فراگیری قرآن کریم بهمت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در دبستان فاطمه الزهرا(س )برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه جاری، همزمان با سالروز ولادت امام علی التقی (ع)، مراسم جشن شکرگزاری فراگیری قرآن کریم ،بهمت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در دبستان فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

حجت الاسلام حمید غلام پور، رئیس  اداره تبلیغات اسلامی جاسک، با حضور در جمع دانش آموزان و مربیان دبستان فاطمه الزهرا (س) اظهار داشت: نیاز امروزه همه به قرآن است زیرا قرآن کتاب انسان ساز و انسان پرور است،قرآن کتابی است کامل و انسان ساز که هر آنچه انسان برای تربیت و هدایت به آن نیازمند است، به طور کامل دارد.

وی خواندن قرآن را به منزله ارتباط مستقیم با خالق هستی عنوان کرد و گفت: قرآن بارزترین منبع عظیم ذخایر الهی، معجزه آخرین فرستاده خداوند و کتاب زندگی، کتابی که زمینه ساز حیات طیبه برای بشریت است.

وی با اشاره به اینکه بهترین شرایط برای شکل گرفتن شخصیت یک نفر در کودکی و نوجوانی است، خاطرنشان کرد: بهترین زمان برای شکل دادن به شخصیت یک نفر در دوران نوجوانی و خردسالی است که در این زمان کودکان و نوجوانان به طور کامل در اختیار آموزش پرورش هستند و باید در این باره اقدامی جدی کرد.

وی  با اشاره به نقش تعلیم و تربیت در جامعه افزود:هدف از برخی آیات درباره تعلیم و تربیت مشخص کردن جایگاه رفیع معلم و تعلیم است و آنچه که جایگاه معلم را به معنای حقیقی کلمه ترسیم می‌کند تعلیم است نه تدریس و هرکجا بحث تعلیم است معلم محور است و در واقعیت خارجی هم، معلمان از جایگاه بالایی در اجتماع برخوردارند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات و آسیب هایی که در مسیر تربیت قرار گرفته است، بیان کرد: باید قرآن در متن زندگی ما بیاید زیرا قرآن نور است و ارتباط با قرآن انسان را نورانی می پندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز