با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛

ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری افتتاح شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۵:۰۷
کد خبر: ۲۸۲۶۰۵
ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری افتتاح شد
با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد مجید محنایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و نیک اقبالی معاون امور عمرانی استانداری ، ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان با اعتبار 15 میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ با حضور استاندار این استان، مجید محنایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و نیک اقبالی معاون امور عمرانی استانداری، ساختمان کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان با اعتبار 15 میلیارد ریال افتتاح شد.

در این آئین سیدموسی خادمی به نقش مهم و ارزنده کارشناسان رسمی دادگستری در ایجاد عدالت اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: در رابطه با فعالیت این کانون  توجه به تعهد و اصل کارشناسی مورد تاکید است.

خادمی با بیان اینکه، کانون کارشناسان رسمی دادگستری  می تواند بازوی توانمندی برای دولت و قوه قضائیه باشد، اظهار داشت: تقویت این کانون و اینگونه تشکل ها می تواند در ایجاد عدالت کارساز باشد و زمینه ساز تحقق عدالت اجتماعی شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد، اهداف، وظایف، برنامه ها و فعالیت این کانون را ارزنده و مفید برای عموم جامعه دانست و تاکید کرد: این کانون باید به گونه ای به ماموریت ها و وظایف خود عمل نمایند که مسائل جانبی و فرعی جایگزین اصول اساسی و اهداف مهم  حرفه ای صنفی آن نشود.

وی با بیان اینکه، باید به گونه ای عمل کرد و فرصتی فراهم نمود که زمینه ارتکاب تخلف ایجاد  نشود، گفت: رشد سریع این کانون با توجه به عمر کم آن نتیجه نیروی انسانی کارآزموده می باشد.

خادمی تاکید کرد: این کانون تلاش کند از  ظرفیت ها و تجربیات نیروهای درون  استان و دیگر استان های همجوار استفاده نماید.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان، هم گفت: این کانون  در زمینی به مساحت 352 متر مربع و یک هزار و 450 متر مربع زیر بنا در پنج طبقه، احداث شده است.

سیاهپور اظهار داشت: عملیات اجرای این پروژه از سال 89 شروع  و در طراحی و اجرای آن تمام شرایط فنی  و مقررات مهندسی ساختمان  رعایت شده است و فضای فیزیکی مناسبی برای فعالیت های تخصصی  است.

وی یادآور شد: این کانون از سال 79  با سه کارشناس، فعالیت خود را آغاز کرد و تا سال 88 زیر نظر استان های تهران و فارس بود و دراین سال رسما مستقل شد.

 سیاهپور افزود: این کانون هم اکنون دارای 269 نفر از نیروهای توانمند شامل، کارشناسان عالی و خبره دستگاه های مختلف اجرایی می باشند که در 30 رشته مورد نیاز فعالیت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز