معاون فرهنگی و امورجوانان ورزش و جوانان گیلان:

برنامه های هفته جوان با محوریت بررسی وتبیین شخصیت حضرت علی اکبر (ع) ساماندهی می شود

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۳:۲۳:۲۷
کد خبر: ۲۸۲۶۳۰
برنامه های هفته جوان با محوریت بررسی وتبیین شخصیت حضرت علی اکبر (ع) ساماندهی می شود
بمنظور هویت بخشی و تعالی معرفتی جوانان ، عمده ی فعالیتهای فرهنگی و ورزشی هفته جوان با محوریت بررسی و تبیین شخصیت حضرت علی اکبر (ع) ساماندهی میشود.

هاشم اسماعیلی، معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان  گیلان، در گفتگو با خبرگزاری برنا در استان از تشکیل ستاد هفته جوان با حضور مدیرکل محترم و دستگاه های مرتبط به منظور انسجام بخشی و وحدت رویه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خبر داد و گفت: تجدید میثاق جوانان با اهداف و آرمان های بلند حضرت علی اکبر و محوریت قراردادن معرفت دینی در شکل گیری شخصیت نسل نوپای جامعه و جوانان پرشور بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

وی تجلیل از جوانان برتر در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی را از دیگر ابعاد برنامه های ایام هفته جوان برشمرد و گفت: برگزاری سلسله نشست هایی در حوزه آسیب های اجتماعی و تقویت بنیه ی علمی و فرهنگی جوانان و نیز راه اندازی کلنیک کنترل خشم در کنار الزامی کردن مشاوره پیش از ازدواج از مباحثی است که در این ایام به آن خواهیم پرداخت.

معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش وجوانان استان گیلان برپایی اردوهای گردشگری هویتی و تقدیر از دبیران سازمان های مردم نهاد در هفته جوان را مهم ارزیابی کرد و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان جام جوان در سراسر استان و نیز تلاش در جهت برنامه ریزی و ساماندهی اوقات فراغت از موارد قابل ذکرهفته جوان است.

نظر شما