طهایی: مدیران برای سفر رییس جمهور به استان البرز آماده باشند

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۳:۴۶:۲۵
کد خبر: ۲۸۲۶۳۴
طهایی: مدیران برای سفر رییس جمهور به استان البرز آماده باشند
یکی از تدابیر دولت تدبیر و امید به عنوان شعار عملی ، وحدت همه گروه ها و تفکرات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و انشالله در این استان نیز هر یک در جایگاه خود نقش آفرین باشیم.

استاندار البرز اعلام کرد: مدیران دستگاههای مختلف برای سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان آماده باشند.
 به گزارش خبرگزاری برنا از کرج ، سیدحمیدطهایی با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری استان که با حضور " حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: همدلی و همزبانی برای خدمت به مردم نعمت بزرگی است که شاکر آن هستیم. اگر مقام معظم رهبری امسال را سال "همدلی و همزبانی" نامیده اند، این شعار را انشاالله در استان به عمل تبدیل خواهیم کرد و با هماهنگی، آن را به سرمنشاء تحقق خواهیم رساند.

وی با اشاره به تجربیات خود در استانداری سایر استانهای کشور افزود: مقام معظم رهبری نیز از همدلی مسئولان استان خرسند خواهند بود و مردم هم که مسئولان را در تلاش مشترک می بینند امیدوارتر می شوند.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: یکی از تدابیر دولت تدبیر و امید به عنوان شعار عملی ، وحدت همه گروه ها و تفکرات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و انشالله در این استان نیز هر یک در جایگاه خود نقش آفرین باشیم.

وی افزود: البته این شعار یکطرفه نیست و جاده ای دوطرفه است، بدان معنا که مشورت، نقد و بررسی همه دیدگاه ها وجود داشته باشد.

استاندار البرز با اشاره به فلسفه شکل گیری شورای اداری تأکید کرد: جلسات و شوراها، محل شور و مشورت است و با توکل بر خدا و به همت همه عزیزان عملی و اجرایی خواهد شد.

البرز مهیای سفر رئیس جمهور شده است

محور دوم سخنان استاندار البرز به سفر هیات دولت اختصاص داشت. طهایی در این رابطه نیز گفت: سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت را در پیش داریم و استان باید با آمادگی قبلی به این استقبال برود.

وی افزود: در این راستا ستاد سفر هیات دولت در قالب برگزاری نشست های مختلف، در ابعاد گوناگون آغاز شده و برنامه ریزی ها در حال انجام است.

طهایی در ادامه به برکات سفرهای هیات دولت نیز اشاره قرار کرد و گفت: این سفرها دو مقصد دارند، سفر معنوی که ارتباط رئیس دولت با اقشار مختلف مردمی است که در استان هستند و این موجب شور و شعف می شود و افزایش امیدواری و شنیدن دیدگاه ها و نظرات ریاست جمهوری در دیدار مستقیم با مردم از جمله برکات این سفرها است و از سویی اعضای هیات دولت نیز اطلاع رسانی و شناخت بیشتر نسبت به نیازها و مشکلات خواهند داشت.

وی افزود: بنابراین اگر مکاتبه ای در این زمینه با مدیران صورت می گیرد لازم است که همکاری های لازم را  داشته باشند.

شهر الکترونیک، نیازمند ایجاد  بسترهای الکترونیک است

استاندار البرز در ادامه با اشاره به راه اندازی دولت الکترونیکی، واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت را مورد تأکید قرار داد و گفت: مدیران دستگاه ها باید برای واگذاری خدمات به بخش خصوصی پیشگام و استقبال کننده این امر باشند.

طهایی در ادامه افزود: همه مدیران دستگاه ها، شهرداران، فرمانداران، روسای شوراهای شهرها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند تا بنیان های شهر هوشمند در استان بنا نهاده شود.

استاندار البرز بخش دیگری از سخنان خود یادآوری بر تذکرات نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج داشت و خاطرنشان کرد: همه ما نیاز به تذکر داریم و در این بخش ها امیدواریم تذکرات راهگشا باشد. قطعاً در کنار شورای اداری استان که جلسه استانی  است در ارتباط با اعلام سیاست ها، دیدگاه هاو.... جلسات تصمیم گیری به شوراها و تصمیم گیری ها بر می گردد و تصمیم گیری ها در این حوزه صورت خواهد گرفت.

وی افزود: شورای اداری محل ارائه سیاست ها، دیدگاه ها  است و اجرایی شدن آن را در کمیسیون ها و شوراها شاهد خواهیم بود.

نظر شما