نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج:

جلسات شورای اداری باید پویا و کارآمد باشد

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۶:۳۴
کد خبر: ۲۸۲۶۳۶
جلسات شورای اداری باید پویا و کارآمد باشد
شورای اداری اگر بخواهد کار خود را به خوبی انجام دهد باید شورایی فعال تر باشد و در آن تضارب آرا وجود داشته باشد و فقط به ارائه گزارش بسنده نشود که در این صورت خروجی کار کمتر خواهد بود.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج بر ضرورت تدوین برنامه ای جامع در جلسات شورای اداری به منظور پویا و کارامد بودن تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرجبه نقل از روابط عمومی استانداری،  آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در اولین جلسه شورای اداری استان البرز در سال جدید که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: شورای اداری اگر بخواهد کار خود را به خوبی انجام دهد باید شورایی فعال تر  باشد و در آن تضارب آرا وجود داشته باشد و فقط به ارائه گزارش بسنده نشود  که در این صورت خروجی کار کمتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: مسائل استان باید در جلسات شورای اداری مطرح و به مشورت گذاشته شود.

 امام جمعه کرج گفت: استان البرز جدید التاسیس و نوپا است و مدیران نیز به وضعیت دستگاه خود مطلع هستند و باید با خلاقیت و نوآوری جدیدی در جلسه شورای اداری مطرح و اقدام گردد.

شورای امر به معروف در ادارات البرز تشکیل شود

نماینده ولی فقیه در محور دیگری  از سخنانش به مسئله امر به معروف و نهی از منکر در ادارات اشاره کرد و خواستارفعال تر شدن شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان شد.

وی افزود: طبق مصوبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل این شورا برای ادارات ضروری است و باید فعال تر عمل نمائیم.

امام جمعه کرج در ادامه فعال بودن شورای اداری را مهم خواند و گفت: در جلسات شورای اداری باید مشکلات و مسائل استان با همدلی مطرح و حل شود.

وی افزود: در جلسات شورای اداری از مقامات ارشد کشوری دعوت می شود و مطالب مورد نیاز از جهتی مطرح می شود مطلوب است و با توجه به وزن جلسه باید بیشتر به مسائل استان پرداخته شود.

وی گفت: شورای امر به معروف در ادارات مسئله حیاتی است و باید به سرعت انجام شود و بنده به عنوان مسئول این ستاد این مهم را از استاندار خواستار هستم و در قالب ابلاغیه ای طبق مصوبه شورای احیا عملیاتی و اجرایی شود و از خود دستگاه ها شروع نماییم.

وی افزود: وظیفه ما تذکر دادن است و گاهی اوقات اگر کار خوب انجام نشود باید با نصیحت جلوی آن گرفته شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار "عباداله کامکار " خطاب به محمد حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی  گفت:  ازابتدای سال 1394 بر اساس برنامه ها و سیاست های ابلاغی ، باپیگیری های مستمر دراکثردستگاه های  اجرایی،  سازمان ها و نهادها در قالب کارگروه شورای امربه معروف و نهی از منکر تشکیل شده و هر یک از دستگاه ها با جدیت نسبت به تشکیل این شورا در زیر مجموعه ها اقدام کرده اند که  مصوبات مربوط به آن ارسال می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز