مدیرکل ورزش و جوانان البرز:

طرح پاکسازی جاده چالوس ۱۸ اردیبهشت اجرا می شود

۱۳۹۴/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۶:۵۷
کد خبر: ۲۸۲۷۰۹
طرح پاکسازی جاده چالوس ۱۸ اردیبهشت اجرا می شود
با توجه به اینکه جاده چالوس قطب گردشگری است این طرح در راستای جلب مشارکت مردمی و فرهنگ سازی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست به اجرا در می اید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اعلام کرد: طرح پاکسازی جاده چالوس با حضور 2 هزار نفر در تاریخ هجدهم اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز؛ رضا گل محمدی در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، اظهار داشت: حفظ منابع طبیعی به‌عنوان جهادی عظیم برای توسعه عرصه‌های طبیعی و صیانت از محیط زیست، یک اصل اسلامی و انسانی است که باید مورد توجه اقشار مختلف جامعه واقع شود.

به گفته وی باید در راستای ترویج پاسداشت طبیعت و عرصه‌های منابع طبیعی  و محیط زیست در استان گام های اساسی برداشت.

وی افزود: در این خصوص اداره کل ورزش و جوانان در نظر دارد با هماهنگی سازمان های مردم نهاد با هیات های ورزشی اقدام  به طرح پاکسازی نماید .

طرح پاکسازی جاده چالوس از زباله به همت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با  مشارکت شهرداری، شورای شهر، ادارات منابع طبیعی و محیط زیست، صداوسیما، بخشداری و شهرداری آسارا با حضور 2 هزار نفر در تارخ هیجدهم اردیبهشت اجرا می شود.

وی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه جاده چالوس قطب گردشگری است این طرح در راستای جلب مشارکت مردمی و فرهنگ سازی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست  به اجرا در می اید.

وی ادامه داد: کارهای فرهنگی در دستور کار این اداره کل قرار دارد و خوشبختانه همراهی ادارات و نهادها در برنامه های فرهنگی و ورزشی پشتوانه بسیار خوبی است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم مهمترین نقش را در حفاظت از مراتع و محیط زیست بر عهده دارند، تصریح کرد: تبیین جایگاه محیط زیست در بین اقشار مردم یکی از مهم‌ترین ضروریاتی است که نباید مورد غفلت واقع شود و باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ صیانت از محیط زیست در جامعه اهتمام ورزید.

وی در پایان از تشکیل سازمان های مردم نهاد ورزشی در البرز خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز