در دو مسابقه دوستانه:

پیروزی تیم منتخب اردبیل مقابل تیم والیبال جمهوری آذربایجان

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۰۷:۴۱:۱۰
کد خبر: ۲۸۳۳۷۹
پیروزی تیم منتخب اردبیل مقابل تیم والیبال جمهوری آذربایجان
تیم ملی جوانان والیبال جمهوری آذربایجان در دو دیدار دوستانه برابر منتخب استان اردبیل شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، تیم ملی جوانان والیبال جمهوری آذربایجان برای برگزاری دیدارهای دوستانه و برپایی اردوی آمادگی کوتاه مدت در قالب تیم ۱۲ نفره از روز سه شنبه به استان اردبیل سفر کرده بود.

این تیم در اولین بازی تدارکاتی خود با تیم منتخب استان اردبیل که در شهرستان بیله سوار این استان برگزار شد، با حساب سه بر یک بازی را واگذار کرده بود.

ست اول این بازی با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به نفع تیم منتخب استان و ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع تیم ملی آذربایجان به پایان رسید، اما در ست های سوم و چهارم تیم منتخب استان اردبیل با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسید تا بازی اول را به نفع خود خاتمه دهد.

در بازی دوم دو تیم نیز که در سال شهید آسمانی اردبیل برگزار شد، باز هم تیم منتخب اردبیل در سه ست متوالی بر میهمان خود غلبه کرد.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل در این خصوص ابراز امیدواری کرد که بازیهای تدارکاتی مقدمه ای برای همکاری بیشتر دو کشور در زمینه والیبال باشد و باعث رشد والیبال استان اردبیل شود.

نادر فلاحی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی والیبال نوجوانان و جوانان استان تاکید کرد که نفرات منتخب در قالب تیم منتخب استان اردبیل برای حضور در مسابقات کشوری آماده می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز