نمایشگاه آثار شهید مطهری در سیریک برگزار شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۰۷:۴۵:۵۸
کد خبر: ۲۸۳۳۸۱
نمایشگاه آثار شهید مطهری در سیریک برگزار شد
به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم ، به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نمایشگاهی از آثار استاد شهید مطهری در محل سالن غدیر آموزش و پرورش سیریک برپا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک، هدف از برگزاری این نمایشگاه را بازدید و آشنایی هرچه بیشتر معلمان  و دانش آموزان  با آثار گرانقدر شهید مطهری برشمرد و گفت: جوانان و دانش آموزان  باید هر چه بیشتر با آثار این فیلسوف فرزانه آشنا و از دریای علم و معرفت آن  بهره‌مند شوند.

کریمی زاده افزود: در این نمایشگاه آثاری همچون مسأله حجاب، داستان راستان، ده‌گفتار، توحید شرح منظومه،  سیری در سیره معصومین (ع)، جاذبه و دافعه علی (ع) ، حکمت ها و اندرزها، نظام حقوق زن در اسلام ، حرکت و زمان ،سیری در نهج البلاغه ، انسان برآستان دین ،آشنایی با قرآن، دین و دوران ، تعلیم و تربیت در اسلام ، انسان کامل ، فرهنگ مطهر  و… در معرض دید فرهنگیان و دانش آموزان  قرار گرفت که با استقبال خوب مواجه شد.

تعداد آثار استاد مطهری در زمان شهادت ۲۹ مجلد بوده که از زمان شهادت وی تاکنون بیش از ۶۰ جلد اثر جدید شامل سخنرانی‌ها، درس‌ها، تفاسیر قرآن و یادداشت‌های آن شهید نیز منتشر شده که قریب به ۱۰۰ جلد کتا ب می شود.

نظر شما