مهابادی: شرمنده مردم همدان شدم

برخی نمی خواستند پاس به لیگ برتر صعود کند

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۰۷:۴۶:۲۶
کد خبر: ۲۸۳۳۸۲
برخی نمی خواستند پاس به لیگ برتر صعود کند
مهابادی گفت: تیم پاس بیشترین لطمه را از داوری ها خورد و داورها ۱۶ امتیاز را به ناحق از پاس گرفتند و انگار عده ای علاقه ای نداشتند پاس به لیگ برتر صعود کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، پس از عدم صعود پاس همدان به لیگ برتر سرمربی این تیم در جمع خبرنگاران حاضر و پاسخگوی سوالات آنان بود.

مهابادی در ابتدا با تمجید از فرهنگ و اخلاق مردم همدان گفت: در طول مدت حضورم در همدان همواره شاهد میهمانوازی مردم فرهنگ دوست همدان بودم.

وی افزود: در آخرین بازی لیگ دوست داشتم تماشاگران با لبخند ورزشگاه را ترک کنند که متاسفانه نشد اما اگر بازهم از این تیم پیشنهاد داشته باشم با روی باز به همدان می آیم.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع کادر و بازیکنان کمی مقصر بودند اما داوری ها هم به ضرر ما بود و محرومیت ها و مصدومیت ها و نیز کم شانسی تیم را از رسیدن به هدف دور کرد.

مهابادی با اعلام آنکه در ابتدای فصل هزینه ها را کاهش دادیم گفت: امسال سه میلیارد و 80 میلیون تومان مجموع قرارداد مالی بازیکنان و کادر فنی بود در حالیکه سال قبل براساس اسناد موجود در باشگاه پاس، سه میلیارد و 900 میلیون تومان قرارداد نفرات منعقد شده است.

وی اضافه کرد: بدهی های گذشته پاس نیز هفت و نیم میلیارد تومان بود که با درایت مدیرعامل فعلی این رقم تا 50 درصد تسویه شد.

سرمربی پاس همدان خاطرنشان کرد: فصل جاری را در شرایطی آغاز کردیم که فشارهای کسر امتیاز از سوی فیفا مبنی بر بدهی بازیکنان خارجی دوره های گذشته و نیز سایر بدهی ها سبب شد تا ضمن توقیف بسیاری از اموال باشگاه، شرایط سختی برای مدیریت نیز بوجود آید.

مهابادی با اشاره به اینکه بدهی‌های گذشته بر روند جذب بازیکنان جدید برای تیم نیز تاثیر منفی به همراه داشت، بیان کرد: بدهی‌های گذشته سبب شده بود تا بازیکنان جدید نیز نسبت به عقد قرارداد با تیم پاس همدان با تردید مواجه شوند و این مسئله کار را برای دشوار کرده بود.

 

وی با اعلام اینکه کادر فنی پاس همدان از نظر علمی و تجربه جایگاه ارزشمندی را داشته و با تیمهای مختلفی کار کرده بودند، بیان کرد: 64 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تاکنون پرداخت شده است.

 

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان درباره جذب بازیکنان در نیم فصل لیگ دسته یک نیز گفت:: عادل کلاه کج، عباس محمدرضایی، علیرضا عباسفرد، جهانگیر عسکری، مجید خدابنده لو، سیدمهدی صالحی و کیوان امرایی لیست بازیکنان مدنظر من برای جذب بود که یا به دلیل اینکه بعضی از این بازیکنان جذب لیگ برتر شدند و یا مسائل مالی جذب پاس نشدند.

 

 

مهابادی با بیان اینکه دو بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان را دور زدند، گفت: ما با مجید خدابنده لو و جهانگیر عسکری در همدان به توافق رسیدیم اما این دو بازیکن به یکباره از آبادان سردرآوردند.

 

وی عنوان کرد: طبق شنیده های بنده این دو بازیکن ۷۰ درصد قرارداد خود را با صنعت نفت آبادان که چیزی حدود ۱۷۰ میلیون تومان می شود نقدا دریافت کرده بودند.

 

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به نفرات جذب شده در نیم فصل گفت: متاسفانه نفرات را هم که در نیم فصل جذب کردیم نتوانستند به تیم ما کمک کنند و ما از این نظر نیز متضرر شدیم.

 

مهابادی درباره داوری های لیگ یک بیان کرد: تیم پاس بیشترین لطمه را از داوری ها خورد و داورها ۱۶ امتیاز را به ناحق از پاس گرفتند.

 

وی افزود: داورها دو گل سالم پاس همدان را در دو بازی مردود اعلام کردند و نزدیک به ۹ پالتی تیم پاس گرفته نشد همچنین در بازی پایانی برابر فولاد یزد در صحنه خطای هند بازیکن پاس که گل فولاد بر روی این ضربه به ثمر رسید به هیچ وجه خطا صورت نگرفته است  و این مسایل نشان داد برخی علاقه ای به حضور پاس در لیگ برتر نداشتند.

برای نیم فصل لیست 8 نفرهای از بازیکنان در پستهای مختلف را آماده کرده بودیم که به سبب عدم توافق و نبود منابع مالی نتوانستیم با آنها قرارداد منعقد کنیم.

 

سرمربی تیم پاس همدان با تاکید بر اینکه پاس همدان بیشترین آسیب را از داوری خورد، گفت: در طول فصل بنا به اظهارنظر کارشناسان 9 پنالتی برای پاس گرفته نشده و در این مدت پاس 15 امتیاز خود را به خاطر داوری از دست داد.

 

وی با بیان اینکه عملکرد تیم با توجه به مشکلات موجود به نسبت خوب بود، اظهار داشت: پاس همدان به ناحق صعود نکرد، از سوی دیگر متاسفانه بازیکنان جذب شده در نیم فصل کمک زیادی به تیم نکردند.

 

مهابادی درباره بازیکنان همدانی که از تیم جدا شدند نیز گفت: نوید عاشوری چند جلسه به سبب مصدومیت با لباس شخصی در تمرینات تیم حاضر شد ولی تمرین نداشت تا اینکه چند روز بعد متوجه شدیم با تیم فولاد نوین قرارداد منعقد کرده است.

 

وی درباره مهرداد رضایی دیگر بازیکن همدانی نیز گفت: مسائلی در گذشته با باشگاه پاس داشته است که نمیخواهم این مسائل را باز کنم ولی در نهایت به توصیه من به تیم سیاه جامگان مشهد پیوست که اگر در پاس می‌ماند فوتبال او از بین می‌رفت.

 

سرمربی پاس همدان عنوان کرد: در نیم فصل اسحاق سبحانی و محسن حمیدی به ترتیب از پرسپولیس و ملوان پیشنهاد داشتند که با جدا شدن آنها از تیم مخالفت کردیم چرا که جدایی این بازیکنان از تیم آسیب‌های بسیاری را به دنبال داشت.

 

وی با اشاره به اینکه در 3 بازی در لیگ نسبت به حریفان برتری فوتبالی نداشتیم، بیان کرد: در بازی‌های دیگر برتری فوتبالی متعلق به پاس همدان بود و از سوی دیگر باید گفت بازی‌هایی را که باختیم به خاطر اشتباهات بازیکنان و داوران بود.

 

مهابادی تاکید کرد: از دست دادن اسحاق سبحانی مهاجم پاس همدان بسیار به تیم آسیب زد و باید اعلام کنم که عدم صعود تیم پاس همدان به لیگ برتر بدترین روز در دوران بازیگری و مربی‌گری من بود.

 

وی درباره بازی آخر پاس در برابر فولاد یزد نیز گفت: بازیکنان در بازی با فولاد یزد استرس بالایی داشتند و متاسفانه برخی از بازیکنان در حد و اندازه خود ظاهر نشدند و برای خود من هم جای سوال دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز