دیدار معلمان نمونه آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

معلمان سرچشمه علم و فرهنگ در جامعه هستند

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۰۸:۰۲:۰۴
کد خبر: ۲۸۳۳۸۷
معلمان سرچشمه علم و فرهنگ در جامعه هستند
امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت : معلمان سرچشمه علم و فرهنگ در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، آیت الله نعیم آبادی در این نشست ضمن تبریک بزرگداشت هفته مقام معلم اظهار داشت : در همه جوامع معلمان از اقشار برجسته و ویژه آن جامعه هستند .

نعیم آبادی ضمن اشاره به حضور پررنگ معلمان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد :  کسانی که عهده‌دار امر تعلیم و تربیت هستند به طور طبیعی دارای ویژگی‌هایی می باشندکه در بسیاری از صحنه‌ها حضور آنان متفاوت تر از دیگر اقشار جامعه  دیده می شود.

وی در ادامه بیان کرد : با توجه به نقش پررنگ و مهمی که معلمان در ارتقای ابعاد مختلف خصوصا وضعیت آموزشی کشور

دارند ، تکریم و حفظ شان و جایگاه معلمان از ضرورت های یک نظام است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید  کرد : جامعه و پیشرفت‌های آن مرهون تلاش معلمان بوده و با تلاش‌های ارزنده معلمان و مربیان، نسل آینده انقلاب اسلامی در پیمودن مسیرهای پیشرفت علمی همچنان سرافراز خواهد بود.

گفتنی است حدود شصت نفر از معلمان نمونه منطقه و استانی این ناحیه آموزشی با همراهی شورای معاونین وریاست اداره در این دیدار شرکت کردند.

 

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی:

 دیدار کارکنان سپاه امام سجاد (ع) با امام جمعه بندرعباس

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی کارکنان سپاه امام سجاد (ع) با امام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

صبح امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج جمعی از کارکنان سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با نماینده ی محترم ولی فقیه در استان دیدار کردند.

آیت الله نعیم آبادی در این دیدار گفت: در نظام اسلامی کسانی که در جایگاهی هستند ابتدا باید تعریف صحیح و درستی از جایگاه خودشان داشته باشند، هر کس تفسیر صحیح و درستی از جایگاه خودش داشته باشد می تواند به وظیفه خود به درستی عمل کند. 

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسئول حفظ  انقلاب اسلامی است و عقیدتی سیاسی جایگاه ویژه ای در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و مسئول حفظ، تقویت و افزایش روحیه معنویت و بصیرت دینی و سیاسی در نیروهای بسیج و سپاه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز