برگزاری همایش منطقه‌ای حزب اعتدال و توسعه در کرمانشاه

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۰۹:۰۴:۵۵
کد خبر: ۲۸۳۴۲۰
برگزاری همایش منطقه‌ای حزب اعتدال و توسعه در کرمانشاه
حضور همیشگی مردم کرمانشاه در تمامی صحنه‌ها نشان‌گر پویایی، سرزندگی، هوشمندی و بصیرت مردمان این دیار است.

همایش منطقه‌ای حزب اعتدال و توسعه با حضور وزیر ارتباطات و دبیران حزب اعتدال و توسعه  استان‌های کردستان، ایلام، همدان، آذربایجان‌غربی، لرستان در تالار برق کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، محمدرضا شعبانی، دبیر حزب اعتدال و توسعه استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: نقش مثبت، سازنده و اثرگذار مردم استان کرمانشاه در تحولات یک و نیم قرن گذشته ایران، یعنی از دوران انقلاب مشروطه تا انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران دفاع مقدس بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی افزود: حضور همیشگی مردم استان کرمانشاه در تمامی صحنه‌ها  نشان‌گر پویایی، سرزندگی، هوشمندی و بصیرت مردمان این دیار است.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان کرمانشاه گفت: گفتمان سراسری اعتدال محور و واقع‌‌بین بودن چیزی است که همواره خواسته متفکرین، دوراندیشان و نخبگان بوده و هست.

 شعبانی به جایگاه این حزب در کشور اشاره  کرد و گفت: حزب اعتدال و توسعه همواره یکی از بی‌ادعاترین و فعال‌ترین احزاب سیاسی ایران بوده و هست و بسیار خرسندیم که در تشکیلات این حزب بزرگ، کرمانشاهیان دارای جایگاه ویژه‌ای هستند.

وی افزود: بحمداله با تدبیر رییس جمهور، میوه اعتدال از صبر و بردباری مردم ایران زمین به بار نشسته و این مردم به درستی دور شدن ابرهای تیره جنگ و تهدید را از فضای کشور خود دور شده می‌بینند.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان کرمانشاه گفت: ما کشور و نظام را لایق توسعه و مردم را درخور بهترین رفاه می‌دانیم، چرا که معتقدیم ایرانیان شایسته تکریم و منزلتی جهانی‌اند.

رییس امور مجلس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: امروز همه ما باهم سرنشین کشتی تدبیر گشته‌ایم تا با مدیریت هوشمندانه نخبگان، عالمان و سیاستمداران ایران اسلامی در دریای خروشان تضاد منافع و ایدئولوژی‌های جهان کنونی، به حرکت درآییم و این وظیفه ماست که در این راه، کاروان تدبیر و امید را در مسیر امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری هدایت کنیم.

شعبانی ادامه داد: مردم استان کرمانشاه دو سال پیش در خلق حماسه سیاسی خرداد 92 سنگ تمام گذاشتند که انتظار می‌رود دولت با اهتمام جدی تری نسبت به توسعه زیرساخت‌های استان پاسخ گوید.

وی افزود: دو موضوع اشتغال و تولید اصلی‌ترین خواسته مردم این استان کرمانشاه است و آن‌ها از دولت تدبیر و امید این انتظار را دارند که راه بی‌بازگشت توسعه استان را ریل گذاری کرده تا قطار توسعه کرمانشاهیان در این مسیر به حرکت درآید.

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان کرمانشاه گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، وظیفه خود می‌دانیم که به این ندای رهبری لبیک گفته و در این مسیر قدم برداریم.

و همچنین مسئول شاخه جوانان این حزب به بیان نکته نظرات خود پیرامون مسائل مختلف کشور پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز