واعظی:

دولت تدبیر و امید آرامش را به کشور بازگرداند

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۰:۴۶
کد خبر: ۲۸۳۴۲۷
دولت تدبیر و امید آرامش را به کشور بازگرداند
ایجاد اتحاد و انسجام ملی یکی دیگر از اقدامات موثر دولت تدبیر و امید است.

همایش حزب اعتدال و توسعه استان‌های غرب کشور با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیران حزب اعتدال و توسعه استان‌های کرمانشاه، همدان، لرستان، کردستان و آذربایجان غربی که در تالار برق کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، عضو شورای مرکزی حزب توسعه و اعتدال گفت: دولت تدبیر و امید از زمانی که با رای بالای مردم انتخاب شد توانست با اقداماتش آرامش را به کشور باز گرداند.

محمود واعظی در اظهار داشت: زمانی که دولت تدبیر و امید روی کار آمد کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود و به ویژه  از لحاظ اقتصادی اوضاع نابسامانی داشت.

وی افزود: دکتر روحانی زمانی که سکان دولت یازدهم را در اختیار گرفت تورم در کشور به حدود 40 درصد رسیده بود و رکود شدیدی بر کشور حاکم شده بود و به همین دلیل مهار و کاهش تورم و خروج از رکود به عنوان دو برنامه اصلی اقتصادی در دستور کار دولت قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی حزب توسعه و اعتدال گفت: با اقدامات انجام گرفته خوشبختانه تورم به حدود 15 درصد کاهش یافت و برنامه خروج از رکود هم در کشور اجرایی شد تا با کمک همه مسوولین بتوانیم امسال رونق اقتصادی ایجاد کنیم.

واعظی ادامه داد: عملی کردن اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست یکی دیگر از برنامه‌های اصلی دولت است و اگر دولت در این بخش توانست موفق عمل کند می‌توان ادعا کرد در زمینه تحول اقتصادی کارهای بزرگی انجام شده است.

وی افزود:  ایجاد اتحاد و انسجام ملی یکی دیگر از اقدامات موثر دولت تدبیر و امید است.

عضو شورای مرکزی حزب توسعه و اعتدال گفت:  اگر دولت بتواند اعتماد مردمی را جلب و آن‌ها را با خود همراه کند می‌تواند بسیار راحت‌تر و با ضریب اطمینان بیشتری به اهداف خود دست یابد.

واعظی ادامه داد: فعال کردن روابط خارجی و بیشتر شدن ضریب نفوذ ایران در منطقه خاورمیانه یکی دیگر از اقدامات موثر دولت بود به گونه‌ای که هم اکنون حل هیچ بحرانی در منطقه بدون حضور ایران امکان پذیر نیست.

وی افزود: تلاش تیم دیپلماسی کشورمان در مذاکرات هسته‌ای برای برداشته شدن تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان دیگر اقدامی است که هم اکنون از سوی دولت دنبال می‌شود تا با رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب از فشارهای اقتصادی کاسته و مردم وضعیت بهتری پیدا کنند.

عضو شورای مرکزی حزب توسعه و اعتدال گفت: البته اگر هم مذاکرات به نتیجه نرسد نظام مقدس جمهوری اسلامی به هدف خود منتها با فاصله زمانی بیشتری خواهد رسید و همچنان بر قله‌های عزت و افتخار خواهد درخشید.

واعظی انسجام تشکیلاتی حزب در استان‌ها، ارتباط و نزدیک شدن با مردم، تعامل با احزاب همسو و دنبال کردن سیاست‌های دولت را از مهم‌ترین وظایف حزب اعتدال و توسعه در استان‌ها برشمرد و از مسوولین استانی این حزب خواست تا شرایط را برای فعالیت تمامی اعضا فراهم کنند.

 

نظر شما