نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

دولت روحانی گروگان مجلس اصولگراست

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۰۹:۲۸:۴۱
کد خبر: ۲۸۳۴۴۷
دولت روحانی گروگان مجلس اصولگراست
برخی اصولگرایان مجلس، دولت روحانی را به گروگان گرفته اند و از زمان شکل گیری دولت یازدهم در حال سنگ اندازی هستند.

به گزارش خبرنگار برنا در قزوین؛ داریوش قنبری عضو حزب مردم سالاری و نماینده سابق مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در همایش اصلاح طلبان شهرستان البرز، اظهار داشت: جریان اصلاحات به شکل گیری دولت تدبیر و امید کمک کرد و بیانیه های آیت الله هاشمی و رئیس دولت اصلاحات در این جریان نقشی اساسی داشت.

وی افزود: در این بین باید پرسید کدام تشکل اصولگرا از روحانی حمایت کرد؟ کاندیدای تندروهای اصولگرایی وزن پایینی داشت و دیگر کاندیدا ها هم سعی کردند با ژست اصلاح طلبی موثر باشند که این اتفاق نیفتاد.

قنبری خاطر نشان کرد: افرادی هستند که نمی خواهند رای مردم به دولت دیده شود و در همه حال با لجاجت در حال زیر سوال بردن حاکمیت مردم هستند.

نماینده سابق مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: برخی اصولگرایان مجلس، دولت روحانی را به گروگان گرفته اند و از زمان شکل گیری دولت یازدهم در حال سنگ اندازی هستند.

قنبری2

این فعال اصلاح طلب تصریح کرد: اگر روند سنگ اندازی ها از سوی جریان تندرو اصولگرا ادامه یابد و با مردم آشتی نکنند، این جریان مجلس آینده را از دست داده و به نتیجه ای نخواهند رسید.

در ادامه این گردهمایی حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر قوامی و محمد علیخانی نمایندگان سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی به تبیین شرایط کشور و استان و شرایط اصلاح طلبان در انتخابات پیش روی مجلس پرداختند.

قنبری3

نظر شما