مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه:

امید و نشاط معلم باعث امید و نشاط جامعه می شود

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۰:۰۲:۲۷
کد خبر: ۲۸۳۴۷۶
امید و نشاط معلم باعث امید و نشاط جامعه می شود
مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه در دیدار با اعضاء شورای اسلامی شهر بندرلنگه ، امید و نشاط معلم را باعث امید و نشاط جامعه دانشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، علی ایرازه، مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه میزبان اعضاء شورای اسلامی شهر بندرلنگه بود، در این دیدار که اعضاء شورا در راستای تجلیل از مقام شامخ و والای معلم تدارک دیده بودند، کلیه اعضاء ضمن حضور در دفتر مدیریت وگرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه، شهید مرتضی مطهری، بزرگداشت این روز را از وظایف اصلی خود و دیگر اقشار جامعه خواندند.

به همین منظور، ایرازه ضمن قدردانی از شورای شهر بندرلنگه اظهار داشت: شورای اسلامی شهر و شهرداری بازوی عملکردی آموزش و پرورش بوده و هستند و بسیار خرسندیم که در هیج اموری نسبت به ما کوتاهی صورت نگرفته،چرا که آنها خود را از بدنه آموزش و پرورش می دانند و به این امر واقفند که معلم خاستگاه هر توسعه و پیشرفت است و امید و نشاط معلم ،یاعث امید و نشاط جامعه می شود.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم که برای خدا کار می کنیم اما راه رسیدن به خدا از میان خلق خداست، بنابراین خدمت به خلق و بندگان خدا همان رسیدن به خداست که این موضوع همیشه سرلوحه زندگی و کار معلمان است. در ادامه اعضاء شورا برای تقدیر از معلمان شهر بندرلنگه در تک تک مدارس حضور بهم رساندند.

نظر شما