مدیر رایتل در کرمانشاه:

شبکه داخلی و خارجی رایتل پوشش داده می‌شود

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۳:۳۹
کد خبر: ۲۸۳۵۹۸
شبکه داخلی و خارجی رایتل پوشش داده می‌شود
ایجاد شبکه با پوشش مناسب در شهرستان‌های کنگاور، قصرشیرین، گیلانغرب، جوانرود، صحنه و اسلام‌آبادغرب از دیگر برنامه‌های شبکه رایتل در استان کرمانشاه است.

مدیر رایتل در استان کرمانشاه در حاشیه مراسم سفر یک روزه وزیر ارتباطات و فناوری به کرمانشاه گفت: توسعه و گسترش پوشش داخلی و خارجی شبکه رایتل در شهر کرمانشاه با 19 سایت جدید از ابتدای سال جاری افزایش یافته است و تا پایان سال اقدامات مناسبی در این راستا انجام خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، ساسان سلیمی اظهار داشت: امسال در طول سال جاری نیز چندین سایت جدید را در سرپل‌ذهاب در راستای توسعه و گسترش و پوشش رایتل در شهرستان‌ها در دست اقدام داریم.

وی افزود: ایجاد شبکه با پوشش مناسب در شهرستان‌های کنگاور، قصرشیرین، گیلانغرب، جوانرود، صحنه و اسلام‌آبادغرب از دیگر برنامه‌های شبکه رایتل در استان کرمانشاه است.

مدیر رایتل در استان کرمانشاه گفت: خدمات “ثبت نام رایتل فروش سیم کارت، کارت شارژ رایتل تعویض سیم کارت رایتل تغییرآدرس و تغییر مالکیت” در نمایندگی‌های رایتل در کرمانشاه انجام می‌گیرد.

سلیمی به خاطر جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی تاکید کرد و گفت: فقط ازنمایندگی‌های مورد تایید این شرکت برای خرید سیم کارت‌های رایتل اقدام نمایند .

وی افزود: دفاتر پیشخوان دولت و مراکز فروش رایتل،  مراکز خدمات ارتباطی مورد تایید که اسامی آن‌ها در وب سایت رایتل ذکر شده است، مراکز و نمایندگی‌های مجاز خرید سیم کارت رایتل می‌باشند و بقیه مراکز دیگر که مجوز فروش سیم کارت‌های رایتل را ندارند مورد تایید این شرکت نیستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز