استاندار آذربایجان شرقی:

تور دوچرخه‌سواری آذربایجان بستر تعمیق روحیه صلح و دوستی در بین ملت‌هاست

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۳:۲۹
کد خبر: ۲۸۳۶۹۵
تور دوچرخه‌سواری آذربایجان بستر تعمیق روحیه صلح و دوستی در بین ملت‌هاست
جبارزاده گفت: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) توانسته است در توسعه و تحکیم مناسبات کشورهای دوست و همسایه نقش به‌سزایی ایفا کند.

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به سی‌امین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان)، برنامه‌ریزی دقیق و منظم برای برگزاری بهینه این مسابقات را از سوی دست‌اندرکاران آن خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، متن پیام اسماعیل جبارزاده به این شرح است:

برگزاری سی‌امین دوره رقابت‌های تور بین المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) فرصت مغتنمی است تا بار دیگر مردم میهمان نواز و ورزش دوست آذربایجان، با استحکام مودت و دوستی‌ها و تبادل فرهنگ‌ها بین ورزشکاران ملل مختلف جهان، لحظات شیرین و تصاویر خاطره‌انگیزی را در مناظر زیبای طبیعت بهاری خطه آذربایجان بیافریند.

بدون تردید این مسابقات بستری مناسب جهت ایجاد همبستگی‌های اجتماعی و تعمیق روحیه صلح، دوستی و برادری در میان جوامع بشری است، که خواهد توانست در ارتباطات ورزشی، فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی با کشورهای شرکت‌کننده نقش مثبت و مؤثری داشته باشد.

سی‌امین دوره این مسابقات در حالی برگزار می‌شود که همواره در طول سالیان متمادی به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی آسیا توانسته است علاوه بر ارتقاء و پرورش استعدادهای ورزشی، در توسعه و تحکیم مناسبات کشورهای دوست و همسایه نقش به‌سزایی ایفا کند.

اینجانب ضمن عرض خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به تمامی میهمانان، ورزشکاران و مربیان شرکت کننده در سی‌امین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) و آرزوی سلامتی و موفقیت برای آنان، امیدوارم استان آذربایجان‌شرقی و شهر پرافتخار تبریز با پیشینه عظیم تاریخی و فرهنگی خود، میزبان شایسته‌ای برای این عزیزان باشد .

ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های دست‌اندرکاران این دوره از مسابقات، از آنان می‌خواهم با برنامه‌ریزی دقیق و منظم، زمینه‌های برگزاری بهینه و در خور نام ایران و آذربایجان را فراهم آورند تا همه میهمانان و شرکت‌کنندگان خاطراتی خوش از این مسابقات به همراه داشته باشند.

اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است سی‌امین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) از هفتم تا 12 خرداد سال جاری در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می‌شود.

نظر شما