یک مقام مسوول خبر داد؛

مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره هنرهای دیجیتال و همراه تبریز تمدید شد

۱۳۹۴/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۸۳۷۱۳
بررسی فرصت های تولید محتوای ایرانی اسلامی برای تولیدات دیجیتال، بررسی چالش های موجود و ایحاد بسترهای هنری، فنی و حقوقی مبتنی بر فرهنگ و مکتب اسلام از اهداف مهم این جشنواره عنوان شده است.
رئیس دانشکده هنرهای رایانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز از تمدید مدت ارسال آثار به جشنواره هنرهای دیجیتال و همراه تبریز به دلیل استقبال و درخواست های شرکت کنندگان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان شرقی، عباس غفاری با بیان خبر فوق بررسی فرصت های تولید محتوای ایرانی اسلامی برای تولیدات دیجیتال، بررسی چالش های موجود و ایجاد بسترهای هنری، فنی و حقوقی مبتنی بر فرهنگ و مکتب اسلام را از اهداف مهم این جشنواره نامید.
وی افزود: توسعه کاربرد تلفن های همراه هوشمند، طراحی بازی های رایانه ای ایرانی و اسلامی، طراحی واسط کاربری، آموزش الکترونیکی، پویا نمایی، طراحی جلوه های ویژه تصویری و کاتالوگ های دیجیتال، خلق تورهای مجازی و فناوری گرافیک و صدا از بخش های مختلف این جشنواره است.
وی تصریح کرد: علاقمندان تا 25 اردیبهشت فرصت دارند ضمن تکمیل فرم مربوطه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
وی با اشاره به عدم محدودیت ارسال چند اثر توسط یک نفر گفت: متقاضیان می توانند در یک یا چند محور با تکمیل فرم جداگانه برای هر اثر شرکت نمایند.
اضافه می نماید این جشنواره از سوم لغایت پنجم خرداد 94 در تبریز برگزار خواهد شد و شماره تلفن 35412136-041 و آدرس اینترنتی www.tabriziau.ac.ir  پاسخگو و راهنمای شرکت کنندگان می باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز