پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت اعیاد شعبانیه

۱۳۹۴/۰۳/۰۱ - ۱۹:۴۰:۴۴
کد خبر: ۲۸۶۹۶۶
پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت اعیاد شعبانیه
بـار دیگـر مـاه شعبـان بـا تمـام منـاسبت‌هـای بـا عظمتش از راه رسیـد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ زین العابدین قربانی، نمایده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت و محمدعلی نجفی، استاندار گیلان، با صدور اطلاعیه مشترکی اعیاد شعبانیه را به مردم تبریک گفتند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بـار دیگـر مـاه شعبـان بـا تمـام منـاسبت‌هـای بـا عظمتش از راه رسیـد؛ ابتـدای این مـاه در مـدرسه سرخ شهادت، در کـلاس انسـان‌سـاز سـالار شهیـدان درس هیهـات منـاالذله را می‌آمـوزیم و در محضر علمدار کربلا، رشادت و وفاداری به ولایت را، و آنگاه بر خوان گسترده سیدالساجدین، زین‌العابدین جرعه جرعه عبودیت به درگاه خداوند یگانه را می‌چشیم. در میانه این ماه گرانقدر، به حساس‌ترین نقطه تاریخ یعنی ولادت یگانه منجی همه انسانها حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا له الفداء می‌رسیم و ندای انتظار را سر می‌دهیم؛ ندایی که مظلومان و رنج کشیدگان تاریخ را مرهم زخم‌ها بوده و شیعه را زبانزد همه عالم نموده است.

بال سرخ شهادت و بال سبز مهدویت، بال پرواز ما در آسمان انسانیت و فطرت است. اگر نبود تدبیر امامان بر حق شیعه در فراز و فرودهای تاریخی حکومت‌های جور، امروز اسمی از شیعه و حتی اسلام در تارک زمانه دیده نمی‌شد. تدبیری که روزی با "صلح حسنی" روزی با "شهادت حسینی"، روزی با "نیایش سجادی" و روزی با "علم و فقاهت جعفری" نمود پیدا کرده است.

از همین‌رو است که میلاد امام حسین(ع) روز پاسدار و میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز نامگذاری شده است چرا که پاسداران، جانبازان، آزادگان و همه ایثارگران، از مفاخر و ارزش‌های والای ملت بزرگ ایران محسوب می‌گردند و راه حفظ این شأن و جایگاه با همراهی و همدلی با مردم عزیز و صبور ایران اسلامی و بهره‌مندی از تجارب سازنده متعهدین به ارزش‌های والای اسلامی محقق خواهد شد و در واقع اگر امروز ایران اسلامی سربلندتر از همیشه و با تکیه بر دولت  تدبیر وامید، امیدوارانه به سوی آینده‌ای روشن گام بر می‌دارد بخاطر آن است که حقانیت و صلابت شهدا را بدرقه کننده خود می‌داند و رهبری فرزانه و آگاه دارد که دل و جان در گرو او دارند.

اینجانبان با تبریک فرا رسیدن اعیاد  پیش رو  و نثار صمیمانه‌ترین درودها به ارواح طیبه شهدا و امام راحل؛ ارج نهادن به جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس را بر خود وظیفه می‌دانیم و سلامتی و بهروزی همه عاشقان ائمه اطهار و دوستداران انقلاب اسلامی را از خداوند منان خواستاریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز